رشد 100 درصدی دوره های آموزش گردشگری در استان سمنان

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری سمنان گفت: برگزاری 22 دوره آموزشی در حوزه گردشگری از ابتدای امسال تاکنون در استان نشان دهنده افزایش 100 درصدی این دوره ها است.

رشد 100 درصدی دوره های آموزش گردشگری در استان سمنان

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر از فعالان حوزه گردشگری استان در تمام اقشار و سنین در این دوره های آموزشی، در قالب همایش، کارگاه و دوره های کوتاه مدت شرکت نموده اند.

او گفت: این دوره ها شامل توانمندسازی دهیاران و فعالان روستاهای هدف گردشگری، خانه دارهای واحدهای اقامتی، کارکنان اداره کل استان، رستوران های بین راهی، مدیران سفره خانه سنتی، مدیران تأسیسات گردشگری، راهنمایان گردشگری استان، گردشگری کودک و دوره آموزشی قوانین و مقررات مالیاتی است.

دوست محمدی با اشاره به برگزاری فم تور آشنایی دفاتر خدمات مسافرتی تهران با جاذبه های استان، اضافه کرد: در این دوره مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مطرح تهران با بخش مهمی از جاذبه های استان آشنا شدند.

او گفت: شناخت صنعت گردشگری،اکوتوریسم، مبانی کیفیت خدمات گردشگری، اصول آداب و معاشرت و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری ، اصول پذیرایی نحوه پرداخت مالیات به ویژه مالیات بر ارزش اضافه نموده توسط دفاتر خدمات مسافرتی و سایر مدیران واحدهای اقامتی و مبانی توسعه گردشگری روستایی ازجمله سرفصل های آموزشی این دوره ها بود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری سمنان اضافه کرد: گردشگری پایدار، مدیریت و بازاریابی گردشگری مقصد، آموزش نوآوری و فناوری های جدید در گردشگری به ویژه گردشگری کودک، مدیریت و بازاریابی گردشگری از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره ها بود.

او با اشاره به برگزاری همایش گردشگری آموزش، مهارت و اشتغال در هفته گردشگری گفت: این همایش علاوه بر این که با استقبال خوب دانشجویان روبرو شد، زمینه شرکت آن ها را در دوره های آموزشی درزمینهٔ هتلداری و ... فراهم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 512

به "رشد 100 درصدی دوره های آموزش گردشگری در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 100 درصدی دوره های آموزش گردشگری در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید