دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره گگردده می گردد

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره را برگزار می نمایند.

دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره گگردده می گردد

در نخستین نشست از فصل دوم این برنامه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می گردد، نظریه ها و گفتمان های سینمای مستند نوشته احمد ضابطی جهرمی به بحث گذاشته خواهد شد.

کتاب نظریه و گفتمان های سینمای مستند در سه حوزه نظریه و نظریه پردازی در سینمای مستند تالیف شده است و حاوی حوزه های معرفی مکاتب و قطب های مستندسازی در سینمای امروز دنیا، تاریخ و گونه شناسی فیلم مستند با تمرکز بر فرم و مستندهای نوظهور تلویزیونی در دوره معاصر و تاریخ نگاری سینمای مستند است که به وسیله انتشارات قلم شاملو با همکاری مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی به چاپ رسیده است.

در این جلسه شهاب الدین عادل درباره کتاب به سخنرانی خواهند پرداخت و درباره ویژگی های کتاب برای استفاده در بستر آموزشی سخن خواهند گفت و دبیری نشست را نیز رامتین شهبازی برعهده دارد.

این نشست دوشنبه اول آذرماه ساعت 18 در آدرس https://sibad.soore.ac.ir/v/show/bookreview برگزار می گردد و ورود عموم علاقه مندان آزاد است.

سلسله نشست های دوشنبه های نقد کتاب سوره در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی دانشکده هنر دانشگاه سوره متناسب با گروه های آموزشی دایر در دانشکده با انتخاب مکتوبات مناسب می کوشد تا زمینه های توسعه علم و آشنایی دانشجویان را با صاحب نظران توسعه دهد. این نشست ها به صورت برخط برگزار می گردد و در فصل اول توانست علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند.

دوره تازه نیز برای 12 جلسه برنامه ریزی شده است و حوزه های ادبیات نمایشی، نمایش، عکاسی، فلسفه و نظریه هنر، انیمیشین، هنر اسلامی، نقاشی و گرافیک را دربرخواهد گرفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2002

به "دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره گگردده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره گگردده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید