تور هند: دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت های زنان، نایب رئیس عزیزی خادم به هند می رود؟

به گزارش بوستان گفتگو، کنفدراسیون فوتبال آسیا از شهره موسوی به عنوان عضو کمیته بانوان AFC برای حضور در فینال جام ملت های زنان به میزبانی هند دعوت کرد.

تور هند: دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت های زنان، نایب رئیس عزیزی خادم به هند می رود؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فینال جام ملت های فوتبال زنان آسیا روز یکشنبه - 17 بهمن برگزار خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از اعضای کمیته بانوان خود دعوت نموده است تا برای ملاقات فینال به هند سفر نمایند.

این دعوت از شهره موسوی نایب رئیس سوم و رئیس کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان و بعلاوه عضو کمیته بانوان AFC هم اجرا شده تا برای تماشای ملاقات فینال به هند سفر کند. این در حالی است که موسوی حتی با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هم که برای اولین بار به جام ملت ها راه یافته بود، به هند سفر نکرد. پس از عدم همراهی تیم ملی بانوان به وسیله موسوی در مسابقات انتخابی جام ملت ها در ازبکستان بحث ممنوع الخروجی او مطرح شد که البته نایب رئیس شهاب الدین عزیزی خادم این موضوع را رد کرد.

اکنون AFC از شهره موسوی دعوت رسمی نموده است تا به عنوان عضو کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا در فینال مهمترین تورنمنت زنان قاره حضور پیدا کند. حضوری که می تواند منجر به ارتباطات مؤثر برای توسعه فوتبال بانوان کشورمان گردد و این دقیقاً شعاری است که فدراسیون فوتبال سر داده و شهره موسوی را به عنوان مسئول مستقیم توسعه فوتبال بانوان انتخاب نموده است، اما باید دید او از این فرصت برای برقراری ارتباط و توسعه فوتبال بانوان استفاده خواهد نمود یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2139

به "تور هند: دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت های زنان، نایب رئیس عزیزی خادم به هند می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت های زنان، نایب رئیس عزیزی خادم به هند می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید