خلیل زاده: بازی ها لغو نشود، اجازه سفر استقلال به سیرجان را نمی دهیم

به گزارش بوستان گفتگو، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت در صورتی که برای عدم برگزاری بازی های لیگ اقدامی صورت نگیرد اجازه سفر استقلال به سیرجان داده نمی گردد.

خلیل زاده: بازی ها لغو نشود، اجازه سفر استقلال به سیرجان را نمی دهیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اطلاعیه ای در مورد برگزاری بازی های لیگ برتر اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

اینجانب پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو گردد اما متاسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است!

از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده های آنها و میلیون ها طرفدار عزیز تیم استقلال مسئول می دانم، اعلام می کنم در صورتی که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نگردد، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 752

به "خلیل زاده: بازی ها لغو نشود، اجازه سفر استقلال به سیرجان را نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: بازی ها لغو نشود، اجازه سفر استقلال به سیرجان را نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید