خبرنگاران هوای آذربایجان غربی در ایام عاشورا و تاسوعا صاف است

به گزارش بوستان گفتگو، ارومیه- خبرنگاران- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هوای استان تا روز دوشنبه از جمله ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، پایدار و بدون پدیده است.

خبرنگاران هوای آذربایجان غربی در ایام عاشورا و تاسوعا صاف است

مهدی صابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از روز پنجشنبه افزایش سه تا پنج درجه ای دما در استان پیش بینی می گردد.

وی اعلام کرد: ارومیه در 24 ساعت گذشته دمایی بین 11 و 26 درجه سانتی گراد داشت و شهرستان پلدشت و چالدران با دمای به ترتیب 30 و هفت درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و خنک ترین شهرهای استان بودند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هیچ موردی از بارش باران یا وزش باد در 24 ساعت گذشته در استان گزارش و ثبت نشده است.

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی دارای 18 ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از 120 ایستگاه باران سنجی و اقلیم شناسی است که از ایستگاه های هواشناسی استان، 9 ایستگاه اصلی (سینوبتیک) و 9 ایستگاه هم تکمیلی هستند.

آذربایجان غربی از استان های شمال غربی کشور است که در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود 340 میلی متر است؛ بارش ها در این استان از آبان ماه آغاز می گردد و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1295

به "خبرنگاران هوای آذربایجان غربی در ایام عاشورا و تاسوعا صاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوای آذربایجان غربی در ایام عاشورا و تاسوعا صاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید