خبرنگاران لاستیک های احتکار شده در اردبیل کشف شد

به گزارش بوستان گفتگو، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف یک هزار و 395 حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده به ارزش حدود 10 میلیارد ریال در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران لاستیک های احتکار شده در اردبیل کشف شد

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با موضوع توسعه نظم و امنیت مالی، ماموران پلیس امنیت مالی اردبیل با انجام آنالیز های تخصصی از احتکار لاستیک در پنج نمایندگی فروش لاستیک خودرو اطمینان حاصل کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس امنیت مالی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس این انباری ها اعزام شدند.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت مالی در این بازرسی ها یک هزار و 395 حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اعلام کرد: کارشناسان ارزش لاستیک های احتکاری کشف شده را 9 میلیارد و 179 میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی افزود: با انجام آنالیز های بیشتر تعیین شد این نمایندگی ها یک هزار و 422 حلقه لاستیک به ارزش 9 میلیارد و 357 میلیون ریال را نیز خارج از شبکه توزیع فروخته اند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده برای مسوولان نمایندگی های فروش لاستیک این افراد برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

وی گفت: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان مالی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد نمود بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد نمود.

او با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت مالی پاسداری و از مخلان مالی و قاچاقچیان سلب تحرک نموده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مالی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را به وسیله تماس تلفنی با شماره 110 اعلام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1504

به "خبرنگاران لاستیک های احتکار شده در اردبیل کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لاستیک های احتکار شده در اردبیل کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید