خبرنگاران تیم سنگ آهن بافق یزد در لیگ برتر هندبال بانوان ماند

به گزارش بوستان گفتگو، شیراز-خبرنگاران- تیم سنگ آهن بافق یزد با شکست دادن تیم پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال بانوان ماندگار شد.

خبرنگاران تیم سنگ آهن بافق یزد در لیگ برتر هندبال بانوان ماند

به گزارش خبرنگاران، این بازی که از مرحله برگشت این رقابت ها پنجشنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزارشد، تیم بافق یزد در یک بازی نزدیک با نتیجه 27 بر 25 از سد تیم پرسپولیس بهبهان گذشت تا جشن بقا در لیگ برتر بگیرد.

در نیمه نخست این دیدار حساس شاگردان ناهید غارسی سرمربی شیرازی تیم بافق یزد بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و حاصل آن نیز رجحان 17 بر 14 این تیم مقابل حریف خود بود تا پیروز به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم نیز شاگردان ناهید رضایی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان برای ماندن در لیگ بازی خوبی را ارایه کردند اما بازیکنان این تیم قدر فرصت ها را ندانستند و در نهایت با نتیجه 27 بر 25 شکست خوردند و با لیگ برتر وداع کردند.

همچنین از 30/ 18 دقیقه امروز پنجشنبه بیست وسوم بهمن ماه تیم های کربنات سدیم فیروزآباد با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهند کرد تا چهره دومین تیم سقوط کننده به دسته یک نیز معین شود.

بدین ترتیب در سرانجام مرحله گروهی ، تیم شهید شاملی کازرون با قرار دریافت در صدر جدول، حریف تیم تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد و تیم اشتاد سازه مشهد به عنوان تیم دوم باید به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برود تا تکلیف 2 تیم فینالیست و در نهایت قهرمان این دوره معین شود.

قرار است مرحله نیمه نهایی این رقابت ها اوایل اسفند ماه 99 در تهران برگزار شود.

در گروه دوم این رقابت ها، تیم اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان قرار داشتند و تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد تشکیل دهنده گروه یک بودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1605

به "خبرنگاران تیم سنگ آهن بافق یزد در لیگ برتر هندبال بانوان ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم سنگ آهن بافق یزد در لیگ برتر هندبال بانوان ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید