جویبار در همه ی عرصه ها ظرفیتی برتر برای استان است

به گزارش بوستان گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست فرمانداری جویبار با اشاره به افتخارآفرینی پهلوانان جویبار گفت: شهرستان جویبار در عرصه ورزش بخصوص در رشته کشتی قلب میلیون ها ایرانی را شاد کرده و امروز این شهرستان بعنوان مرکز کشتی ایران و جهان شناخته شده است .

جویبار در همه ی عرصه ها ظرفیتی برتر برای استان است

به گزارش خبرذنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان جویبار:کمال رستمعلی دربرنامه زنده صواحی از شبکه طبرستان با اعلام اینکه با وجود ظرفیت منابع انسانی بسیار پرشور جوان ، نخبه و با حضور پیشکسوتان و با تجربه های سرشار از ایده های خلاقانه ، چشم انداز امید و نشاط را برای ما بوجود آورده است، اظهار کرد: اگر سختی در جهت باشد با وجود مردم خوب جویبار که با امید به آینده در پی ساختن یک شهر نمونه هستنداین جهت را هموار خواهند کرد .

وی وجود زمین های کشاورزی مرغوب زراعی و باغی را یک ظرفیت منحصر بفرد برای شهرستان جویبار اعلام کرد و افزود: مردم این خطه به پشتکارداشتن و کار شبانه روزی مشهورند و از این موهبت الهی به بهترین نحو بهره می برند و این شهرستان در برخی از محصولات کشاورزی جزو استانهای برتر استان و کشور محسوب می شود .

رستمعلی شرح داد : اتاق فکر با حضور کارشناسان حوزه کشاورزی در شهرستان جویبار راه اندازی شده است و ظرفیت ها و چالش های فرارو را ارسال کردیم که امید است این شهرستان به قطب کشاورزی استان و کشور تبدیل شود .

سرپرست فرمانداری جویبار در ادامه این گفتگوی زنده تلویزیونی به ساحل بی نظیر و منحصر بفرد شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: بخشی از ظرفیت سواحل شهرستان به کار گرفته شده است اما بخش اعظمی از ساحل هنوز به کار گیری نشده که با مشورت با نخبگان جویباری سواحل شهرستان را به قطب مهم گردشگری استان تبدیل خواهیم کرد .

کمال رستمعلی یادآور شد: در بحث آزاد سازی 60 متر سواحل مشکل خاصی در جویبار نداریم تنها یک مورد است که در حال بررسی و حل آن هستیم .

رستمعلی سرپرست فرمانداری جویبار همچنین با اشاره به پایانه صادراتی روماک گستر خاطرنشان کرد: این پایانه آماده است که محصولات کشاورزی را با بسته بندی مناسب ودر خور استان و کشور ما به دیگر کشورها صادر کند .

وی با بیان اینکه این پایانه می تواند نقش تاثیرگذاری در توسعه صادرات، کشاورزی و صنعت داشته باشد، افزود به تمام سرمایه گذاران و صنعتگران قول خواهیم داد جهت را برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شهرستان هموار کنیم .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2161

به "جویبار در همه ی عرصه ها ظرفیتی برتر برای استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جویبار در همه ی عرصه ها ظرفیتی برتر برای استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید