جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد؛ یحیی رضایت می دهد؟

به گزارش بوستان گفتگو، مهدی عبدی بازی آخر فصل قبل مقابل فجرسپاسی را به خاطر جراحی بینی از دست داد. اطرافیانش می گفتند این جراحی به خاطر مشکل تنفسی اجرا شده، اما بعدتر وقتی تصویر بینی قلمی منتشر شد، معلوم بود که این جراحی از جهت زیبایی انجام شده و احتمالاً مشکل تنفسی در اولویت نبوده است. حضور نداشتن در آن مسابقه با آنکه پرسپولیس شانس قهرمانی نداشت مورد انتقاد بسیاری از طرفداران پرسپولیس نهاده شد، اما در آغاز فصل تازه همه چیز می توانست برای او طور دیگری رقم بخورد که نخورد.

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد؛ یحیی رضایت می دهد؟

فشار وحشتناک طرفداران پرسپولیس روی مدیریت باشگاه و کادر فنی مبنی بر اینکه باید یک و بعداً دو مهاجم زبده خارجی جذب کنید، کاری کرد تا عبدی کم کم از نگاه ها دور گردد و هیچ کس منتظر درخشش او نباشد. طبیعتاً یحیی هم مهاجم یک میلیون دلاری اش را بیرون نمی گذاشت تا به عبدی بازی برسد. حتی گاهی اوقات و در هشت هفته گذشته حامد پاکدل به عنوان بازیکن رزرو بازی کرد و عبدی فرصت حضور در میدان را نیافت.

مهدی عبدی در نه هفته گذشته فقط 171 دقیقه در میدان بوده و نتوانسته کار خاصی از پیش ببرد. او در این بازه زمانی نه گل زده، نه پاس گل داده و حتی یک پنالتی هم که برای تیم گرفته از دست رفته است تا مقدار اثرگذاری اش در نتایج تیم صفر باشد.

از سوی دیگر این بازیکن طی فصل جاری دو، سه بار مصدوم شده است که آخرینش همین سه روز قبل بود. عبدی یک بار در پیش فصل و یک بار در آغاز فصل مصدوم شد و دفعه دوم به طرز عجیبی خیلی زودتر از آنچه اعلام شده بود به تمرین برگشت. یکی دو روز قبل هم خبر مصدومیت دوباره او مطرح شد آن هم در شرایطی که همزمان بحث انتقالش به فوتبال اروپا جدی شده است.

تابستان سال جاری باشگاه چاوز پرتغال پیشنهادی به این مهاجم داده بود، اما چون قرارداد داشت، نتوانست برود، اما حالا با علم به اینکه با حضور دیاباته و لوکادیا و اضافه شدن آل کثیر در حضور پاکدل شانس بسیار کمی برای بازی دارد، دوباره دنبال رفتن است.

به نظر می رسد اگر بار دیگر عبدی درخواست جدایی اش را ارائه دهد، هم یحیی راضی است هم باشگاه حاضر می گردد در ازای رقمی به او رضایتنامه بدهد و شاید در این حالت هر دو طرف سود نمایند.

ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2251

به "جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد؛ یحیی رضایت می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد؛ یحیی رضایت می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید