تکمیل تنها استخر سرپوسیده خمین معطل اعتبار

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها استخر سرپوشیده خمین سالهاست به سبب نبود اعتبار به بهره برداری نرسیده و در این حوزه برای احتیاج مردم پاسخی نداریم.

تکمیل تنها استخر سرپوسیده خمین معطل اعتبار

نظری روز آدینه 30 مهر در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی خورشید خمین اظهار کرد: در این شهرستان ظرفیت های ورزشی خوبی وجود دارد که به رغم همه محدودیت ها ایجاد شده است، اما با آنچه مدنظر است فاصله دارد و امیدواریم شاهد تغییرات در حوزه ورزش خمین باشیم.

وی اعلام کرد: توجه به ورزش یک امر جدی و حیاتی در شرایط فعلی برای جلوگیری از بروز بعضی مسائل برای مردم است.

امجدی رئیس ورزش و جوانان خمین نیز اضافه کرد: مجموع مبلغ هزینه شده 8 و دو دهم میلیارد تسهیلات بانکی بوده که در شرایط کرونا و تعطیلی ها پرداخت این وام ها معوق شده این در حالیست که مقرر شده بود تسهیلات اعتبار خزانه حوزه وزارت ورزش به این پروژه تعلق گیرد که متاسفانه در واپسین لحظات این تسهیلات تعلق نگرفت.

وی اضافه کرد: آنچه که میتواند مسائل سرمایه گذاران این پروژه ها را حل نماید نگاه ویژه وزیر است که تسهیلات و اعتبارات لازم را به این مهم اختصاص دهد.

امجدی اعلام کرد: ورزش خمین ظرفیت های بالایی در دهه های مختلف دارد و قهرمانانی از این شهرستان برخاسته اند،شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین توضیح داد: ایجاد یک زمین چمن مصنوعی یکی از نیازهای این شهرستان است بعلاوه راه اندازی یک سالن ورزشی غیرتوپی نیز امکان استقاده از ظرفیت های ورزشی این شهرستان را فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1961

به "تکمیل تنها استخر سرپوسیده خمین معطل اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل تنها استخر سرپوسیده خمین معطل اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید