تنها یک فرد نمی تواند به سادگی یک هواپیما را سرنگون کند ، ایران با جزئیات توضیح دهد چه اتفاقی افتاد

به گزارش بوستان گفتگو، وزیر امور خارجه اوکراین با بیان اینکه هیئتی ایرانی برای مذاکره بر سر پرداخت غرامت برای هواپیمای اوکراینی به این کشور خواهند رفت، درخواست هایی را از ایران بیان نمود.

تنها یک فرد نمی تواند به سادگی یک هواپیما را سرنگون کند ، ایران با جزئیات توضیح دهد چه اتفاقی افتاد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دمیترو کولبا وزیر امور خارجه این کشور در پی ارسال جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه برای تحلیل گفت: روز گذشته مطلع شدیم هیئتی ایرانی در هفته جاری به اوکراین خواهند آمد تا درباره پرداخت غرامت مذاکره کنیم. مدت زیادی است که بر چنین دیداری تاکید داشته ایم. ما برای این مذاکرات آماده هستیم و امیدواریم که ایران نیز به طور رسمی سفر نمایندگانش را تایید کرده باشد. این مذاکرات در کی یف انجام خواهد شد.

کولبا گفت: ایران با جزئیات توضیح دهد که چه اتفاقی افتاد. در دنیای امروزی، تنها یک فرد نمی تواند به سادگی یک هواپیما را سرنگون کند. ما باید سوال را در سطح گستره تری مطرح کنیم، نه درباره خطای انسانی بلکه به طور کلی درباره عملکرد سامانه کنترل هوایی.

وزیر خارجه اوکراین در ادامه درخواست هایی را از ایران بیان کرد از جمله اینکه ایران تحقیقاتی فنی را مطابق ملزومات معاهده شیکاگو انجام دهد و غرامت مناسب پرداخت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1224

به "تنها یک فرد نمی تواند به سادگی یک هواپیما را سرنگون کند ، ایران با جزئیات توضیح دهد چه اتفاقی افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها یک فرد نمی تواند به سادگی یک هواپیما را سرنگون کند ، ایران با جزئیات توضیح دهد چه اتفاقی افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید