تداوم روز های بحرانی در تراکتور

به گزارش بوستان گفتگو، تراکتور، تیم چهار جدول رده بندی فصل گذشته که به واسطه عدم کسب مجوز حرفه ای به وسیله استقلال، راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در تبریز و در تقابل با شارجه امارات، 3 بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. تراکتوری ها که پیش از این شش بار طعم حضور در لیگ قهرمانان را چشیده بودند، با تقویت تیم در پست های مختلف، کوشش کردند برای هفتمین بار هم آسیایی شوند، ولی برای چندمین بار در این فصل تعیین شد که تیم پاکو خمس هنوز جای کار زیادی دارد.

تداوم روز های بحرانی در تراکتور

تراکتوری ها در روزی که تماشاگران تبریزی برای چندمین بار برای این تیم سنگ تمام گذاشته بودند، تیمی تقریبا معمولی نشان داده و فرصت حضور در آسیا را از دست دادند. شکست برابر شارجه امارات، سومین شکست متوالی تراکتور در رقابت های این فصل است. آن ها پیش از این دو بازی در لیگ برتر ایران مقابل سپاهان و پرسپولیس را باخته بودند و این بار هم به رقیب اماراتی قافیه را واگذار کردند تا حسابی صدای تماشاگران این تیم بلند گردد.

انتشار ویدئو هایی از عصبانیت طرفداران تبریزی پس از این ملاقات و البته انتقاد از عملکرد پاکو خمس اسپانیایی خبرساز شده است. تراکتور در ملاقات های رسمی در این فصل چندان خوب نبوده است؛ آن ها در هفته نخست با نمایشی بحث برانگیز 3 بر یک به سپاهان باختند و بعد هم در تبریز با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند. به این ترتیب تبریزی ها پس از سه بازی، سه شکست، هفت گل خورده و فقط دو گل زده در کارنامه دارند که اصلا با چیزی که طرفداران این تیم انتظارش را دارند، همخوانی ندارد. تراکتوری ها که ملاقات هفته سوم شان در لیگ برتر به علت حضور در انتخابی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، قرار است روز شنبه 11 شهریور در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف استقلال خوزستان بروند؛ ملاقاتی که می تواند برای پاکو خمس و شاگردانش سرنوشت ساز باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2384

به "تداوم روز های بحرانی در تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم روز های بحرانی در تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید