تبدیل ضایعات غذایی به کود ارگانیک برای گیاهان ، رینکل پرایم 90 درصد ضایعات غذایی را کاهش می دهد

به گزارش بوستان گفتگو، دستگاه تازه اصلاح خاک (کمپوستر) در نمایشگاه سی ای اس 2023 به نمایش در آمده که ضایعات غذایی را به کود تبدیل می نماید.

تبدیل ضایعات غذایی به کود ارگانیک برای گیاهان ، رینکل پرایم 90 درصد ضایعات غذایی را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نثل از نیو اطلس، در سال 2023، ممکن است بخواهید در جهت کاهش سهم خود در دفن زباله کوشش کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، جمع آوری ضایعات آشپزخانه و تبدیل آنها به کمپوست با استفاده از ابزاری مانندرینکل پرایم فود ویست کمپوستر (Reencle Prime Food Waste Composter)است.

در نمایشگاه مصرف نمایندگان لوازم برقی سی ای اس 2023) که اخیراً به انتها رسیده است، کمپوستری که با فرآیند بی سروصدا ضایعات غذا را به کود غنی از مواد مغذی تبدیل می نماید، همه را شگفت زده کرد.

شاید بسیاری از این مساله اطلاع نداشته یاشند، اما، تقریبًا 30 تا 40 درصد از مواد غذایی عرضه شده در آمریکا به ضایعات مواد غذایی تبدیل می گردد. با کمپوستر رینکل پرایم، می توانید زباله های خانه تان را به ابر غذاهای ارگانیک برای گیاهانتان تبدیل کنید، در نتیجه می توانید امتیاز بیشتری از زمین کسب کنید. این ابزار دارای مکانیسم هایی است که باعث می گردد فرآیند تبدیل کمتر از دو ساعت طول بکشد، و با سیستم همواره روشن، لازم نیست منتظر بمانید تا پردازش ضایعات قبلی به انتها برسد. شما می توانید در هر زمان که بخواهید در این کمپوستر زباله یا خاک بریزید.

این کمپوستر دارای یک حسگر حرکتی بدون لمس است که حرکت پا یا تکان دست شما را تشخیص می دهد و باعث می گردد که با هر حرکت دست یا پا در دستگاه به طور اتوماتیک باز گردد. این ابزار اصلاح خاک بعلاوه دارای یک سیستم فیلتر سه لایه است که امکان فراوری کمپوست بدون بو و بعلاوه کار بی صدا را فراهم می نماید. رینکل پرایم با صدای زیر سطح 28 دسی بل کار می نمایند. این کمپوستر می تواند محیط های اسیدی و شوری بالا و دماهای شدید را تحمل کند. بنابراین نیازی به تعویض دائمی آن نیست و می توان آن را از یک چرخه به چرخه دیگر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

  • خودرویی که پرنده می گردد | این عمود پرواز سرعت خیره نماینده ای دارد

رینکل پرایم قادر است تا 1.5 پوند ضایعات مواد غذایی را در خود نگه دارد. با این کمپوستر در خانه خود می توانید تا 90 درصد ضایعات غذایی را کاهش دهید و کود غنی و کاملا ارگانیک ایجاد کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2302

به "تبدیل ضایعات غذایی به کود ارگانیک برای گیاهان ، رینکل پرایم 90 درصد ضایعات غذایی را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل ضایعات غذایی به کود ارگانیک برای گیاهان ، رینکل پرایم 90 درصد ضایعات غذایی را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید