به یک سفر رایگان از دریچه کتاب ها دعوتید!

به گزارش بوستان گفتگو، رشد چشمگیر صنعت گردشگری در سال های اخیر و تغییر سبک زندگی بسیاری از مردم، سبب بیشتر علاقمند شدن جامعه به مقولۀ سفر بوده است. اما متاسفانه در دو سال گذشته به علت همه گیری ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این فرایند رو به کاهش و طبعا صنعت گردشگری هم آسیب پذیر شده است.

به یک سفر رایگان از دریچه کتاب ها دعوتید!

توریسم یا گردشگری به مجموعه فعالیت هایی گفته می گردد که یک مسافر به دور از خانه خود انجام می دهد. در سال های اخیر صنعت گردشگری رشد قابل توجهی داشته و عایدی بسیاری از کشورها بر پایه و اساس این صنعت شکل گرفته است. همین موضوع کافی ست تا متوجه شوید که گردش اقتصادی توریسم تا چه اهمیت دارد. این روزها مردم به سفر و گردشگری به اسم یک ضرورت برای سلامت روح و روان خود نگاه می نمایند و این نگرش باعث می گردد تا کسب اطلاع درباره گردشگری اهمیت بیشتری پیدا کند. اپلیکیشن کتابراه هم به این پدیده توجه نشان می دهد و کوشش می نماید با ارائه برترین کتاب های جهانگردی و گردشگری شما را در جهت انتخاب برترین آثار همراهی کند.

پلتفرم کتابراه با بیش از هزاران کتاب صوتی و الکترونیک در زمینه های گوناگون همانند کتاب های روانشناسی و خودسازی، کتاب های آموزش زبان انگلیسی، انواع داستان های خارجی و ایرانی و کتاب های نوجوان، در زمینه نشر آثار حوزه گردشگری هم فعال بوده و با همکاری فلایتیو، مجموعه کتاب راهنمای سفر را گردآوری نموده است. این مجموعه که انواع مقاصد توریستی شهرهای داخلی و خارجی پرطرفدار را توضیح می دهد، به صورت رایگان در کتابراه عرضه شده است. شهرهایی که راهنمای آن در این پلتفرم وجود دارد، عبارت اند از شیراز، استامبول، پاریس، قشم، دبی، آمستردام، تورنتو، مسکو، باکو، رشت، مشهد، تبریز، برلین و...

از جمله سرفصل هایی که در این کتاب ها به آن اشاره می گردد، آثار باستانی، سوغاتی ها، مکان های طبیعی دیدنی، آب و هوا، فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر است؛ به طوری که حتی اگر آن شهر را از نزدیک ندیده باشید، اطلاعات بسیار سودمندی را درباره آن به دست می آورید و از تجربۀ سفری مجازی لذت خواهید برد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1869

به "به یک سفر رایگان از دریچه کتاب ها دعوتید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به یک سفر رایگان از دریچه کتاب ها دعوتید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید