برگزاری دوره های مهارت محوری و آموزش ضمن خدمت

به گزارش بوستان گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت: مطابق برنامه ریزی اجرا شده، دوره های مهارت محور، دوره های ضمن خدمت و دوره هایی که منجر به تغییر نگرش از مدرک گرایی به مهارت گرایی شود، در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز برگزار می شود.

برگزاری دوره های مهارت محوری و آموزش ضمن خدمت

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ محمد عزتی در آیین بزرگداشت روز دانشجو اظهار کرد: تلاش داریم هم در بخش علمی و هم در بخش مدرک دانشگاهی رشته های مرتبط با شهرداری تبریز را توسعه داده و از سال آینده و فصل تازه تحصیلی به سمت مهارت گرایی و مراکز نوآوری و کارخانه های نوآوری حرکت کنیم که انتظار از دانشگاه علمی و کاربردی همین است.

وی با اشاره به برگزاری مجدد کلاس های حضور در دانشگاه اعلام کرد: این روزها خبرهای خوبی از کاهش فرایند شیوع و همه گیری بیماری کرونا می شنویم و امیدوارم با کنترل این اپیدمی شاهد حضور دانشجویان در محفل علم و دانش باشیم.

مشاور شهردار تبریز با اشاره به نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و توسعه کشور شرح داد: گذشته نشان داده است که دانشجویان همواره منشأ اثر بودند و چه قبل از انقلاب که منشا انقلاب اسلامی بوده و شهدای دانشجویی که در شانزدهم آذر شهید شدند و چه بعد از انقلاب در دوره جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی و حتی در بیماری اخیر کرونا که دانشجویان جهادی حرکت کردند که خدماتشان هزگر از یاد نمی رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2026

به "برگزاری دوره های مهارت محوری و آموزش ضمن خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های مهارت محوری و آموزش ضمن خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید