ایده های فناورانه در حوزه آب و پساب معرفی می شوند

به گزارش بوستان گفتگو، تهران- خبرنگاران- مرکز شتاب دهی تخصصی حوزه آب (واتک)، ایده های فناورانه در حوزه آب و پساب را از بین طرح های ارسالی ارزیابی و معرفی می نماید.

ایده های فناورانه در حوزه آب و پساب معرفی می شوند

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خبرنگاران، شتاب دهنده واتک (Watech) فراخوان ایده و طرح در حوزه فناوری های آب را با محورهای فناوری های جدید فراوری و تأمین آب، تصفیه و بازچرخانی پساب و فاضلاب و بهینه سازی مصرف آب اجرا نموده است که هم اکنون جلسات ارزیابی طرح های برگزیده با فناوران در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، تیم های پذیرش شده که دارای طرح و ایده مناسب باشند از امکانات و خدمات مختلف واتک از جمله شبکه سازی، تأمین سرمایه اولیه، فضای استقرار و امکانات زیرساختی، مشاوره و مربی گری و آموزش بهره مند می شوند.

واتک از لحاظ ساختاری، ترکیبی از مرکز نوآوری و شتاب دهنده است که به افراد و تیم های صاحب ایده و شرکت های نوپا یاری می نماید تا ایده و راه چاره خود را برای حل چالش های آب کشور توسعه دهند.

همچنین واتک در کنار تیم ها قرار می گیرد تا آن ها مراحل توسعه محصول و رسیدن به MVP (محصول اولیه) را پشت سر گذرانده و به سمت تجاری سازی و خلق ارزش و ثروت حرکت نمایند.

علاقه مندان صاحب طرح یا ایده در حوزه آب و پساب می توانند برای ثبت طرح خود به سایت واتک به نشانی Watech.ir مراجعه نمایند.

واتک (Watech) برنامه شتاب دهی تخصصی فناوری های حوزه آب و مخفف Water Technologies به معنای فناوری های آب است. این برنامه فناورانه با بهره گیری شبکه ای از فعالان، خبرگان و متخصصان حوزه آب در سال 1397 تأسیس شده است تا بستری برای پرورش و تجاری سازی ایده های خلاقانه و نوآورانه حوزه آب باشد.

علمی ** 1836 ** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 200

به "ایده های فناورانه در حوزه آب و پساب معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های فناورانه در حوزه آب و پساب معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید