راهنمای انتخاب برترین کرم جوان کننده دست؛ معرفی 5 محصول با قیمت مناسب

به گزارش بوستان گفتگو، کرم های جوان کننده ی پوست دست و صورت جزو محصولات بهداشتی هستند که معمولا بدون نسخه خریداری می گردد. بیشتر افراد محصولات ضد چروک را می خرند، به این امید که چین و چروک ها و آثار پیری را کاهش دهند. اما آیا این دسته از کرم ها واقعا چنین قابلیتی را دارند؟ حقیقتا این مساله با عوامل زیادی گره خورده است که از جمله آن ها می توان به نوع پوست، مواد تشکیل دهنده کرم انتخابی و مدت زمان استفاده از آن اشاره نمود. با این حال از آنجایی که بر روی این نوع از محصولات آرایشی تحقیقات علمی زیادی انجام می گردد، مداومت در استفاده از آن ها به ویژه در زمان 35 الی 40 سالگی به بعد، می تواند در به تعویق انداختن آثار پیری موثر باشد. به همین دلیل در این مقاله شما را با برترین کرم جوان کننده دست، معرفی برندها و نکات مهم برای خرید این کالا آشنا می کنیم.

راهنمای انتخاب برترین کرم جوان کننده دست؛ معرفی 5 محصول با قیمت مناسب

نکات مهم در خرید برترین کرم جوان نماینده دست

همانطور که می دانید کرم های جوان ساز، چین و چروک های پوست را کمتر و از ایجاد دوباره آن ها جلوگیری می نمایند. این کرم ها در عین حال اثر رطوبت رسان، تغذیه نماینده و بازسازی پوست را برعهده دارند. با این حال فرآیند ضد پیری و جوان نمایندگی این دسته از محصولات، ممکن است در همه افراد نتایج یکسانی نداشته باشد و چه بسا افراد هیچ گونه تغییر خاصی را مشاهده ننمایند. با این حال امروزه در بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، انواع مختلفی از کرم های جوان ساز وجود دارند که بعضی ساخت ایران و بعضی دیگر از جمله محصولات پرطرفدار جهانی و شناخته شده هستند. اما چه نکاتی را قبل از خرید این نوع از کرم ها باید در نظر گرفته گردد؟

توجه به نوع پوست و حساسیت های ممکن

تشخیص نوع پوست می تواند گام مهمی در انتخاب محصولات مراقبتی و آرایشی از جمله برترین کرم جوان نماینده پوست دست باشد. به طور کلی پوست دست و صورت ممکن است خشک، چرب، مختلط و حساس باشد. برای تشخیص نوع پوست، باید در ابتدا اندازه فراوری چربی را در آن آنالیز کنید. بعلاوه پوست های حساس به جوان نماینده معمولاً با واکنش هایی مانند قرمزی، خارش، یا تحریک بعد از مصرف همراه هستند. بنابراین حتما در زمان خرید، کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنید. توصیه می گردد قبل از استفاده روزانه از یک محصول نو، انجام تست پوستی را در ناحیه کوچکی از پوست خود انجام دهید تا اطمینان حاصل گردد که هیچ واکنش حساسیتی ایجاد نمی گردد.

انتخاب گزینه های بدون عطر یا فرآورده های بدون بوی مصنوعی

زمانی که در حال انتخاب و خرید برترین کرم جوان نماینده دست هستید، خرید گزینه های بدون عطر می تواند به شدت بااهمیت باشد. چرا که دست ها غالبا در حال کار (به ویژه برای آشپزی و خوردن غذا) هستند. در چنین حالتی وجود عطری تند در کرم دست می تواند شما را نست به استفاده مجدد از آن بی رغبت کند.

اهمیت تعادل PH در انتخاب برترین کرم جوان نماینده دست

محصولاتی با pH متعادل، به پوست یاری می نمایند تا در دامنه pH طبیعی خود بماند. در این حالت پوست از ترشحات چربی، تحریکات مختلف و کمبود رطوبت در امان خواهد بود.

آنالیز برچسب های روی محصول

به طور کلی برچسب های انواع کرم های دست می توانند اطلاعات مهمی را درباره ویژگی ها و ترکیبات آن ها فراهم نمایند. پیشنهاد می گردد در زمان خرید کرم جوان ساز در پی برچسب هایی مانند مناسب برای پوست حساس، بدون عطر، تست شده به وسیله سازمان غذا و دارو و موارد مشابه دیگر باشید.

معرفی برترین کرم جوان نماینده دست خارجی

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با 5 نمونه از کرم های جوان نماینده دست اورجینال با قیمت مناسب که در فروشگاه خبرنگاران موجود هستند، آشنا کنیم. با این حال قبل از معرفی کامل محصولات خارجی مناسب برای جوان سازی ضروری است بدانید که برندهای داخلی متنوعی هم در زمینه فراوری برترین کرم جوان نماینده دست ایرانی فعال هستند که از جمله آن ها می توان به مارک های سی گل، دکتر ژیلا و پریم اشاره نمود.

1. کرم آبرسان لاکویینتا مدل آتوپیکالم حجم 50 میلی لیتر

نکات مثبت

  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

نکات منفی

  • ندارد

کرم آبرسان لاکویینتا مدل آتوپیکالم برترین مارک کرم جوان نماینده پوست دست و گزینه ای با حجم 50 میلی لیتر است و از فرمولاسیونی غنی با قابلیت جذب سریع برخوردار است. این نوع کرم ضد چروک در فهرست خرید برترین کرم جوان نماینده دست، عمیقاً در پوست جذب می گردد و طراوت و ارتجاع متناسبی را به پوست دست های شما می دهد.

نظر یکی از مشتری ها:

این محصول واقعاً تأثیرگذار است. کرم آبرسان لاکویینتا سریع و بدون زحمت جذب و باعث ایجاد حس نرمی و ظرافت در دست ها می گردد. این کرم دست بدون عطری تند و آزاردهنده است.

ترکیبات اصلیدارای روغن هسته زردآلو، هیالورونیک اسید و روغن دانه آفتابگردان، ویتامین E و گلیسیرین

2. کرم ضد چروک سیلورال مدل W حجم 50 میلی لیتر

نکات مثبت

  • لکه های پوستی و سایر رنگدانه های معیوب را به حداقل می رساند

نکات منفی

  • ندارد

کرم ضد چروک سیلورال مدل W برای یاری به افزایش رطوبت پوست دست ساخته شده است و از فسفولیپیدها و گلیسین (یک اسید آمینه مخصوص) در فرمولاسیون خود بهره گرفته است که می تواند به بهبود ظاهر کلی خطوط و چین و چرو ک های دست یاری کند. بعلاوه این مواد در فرمولاسیون کرم در تقویت پوست دست ها هم موثر است.

ترکیبات اصلیحاوی کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید و ویتامین های E ،C ،B5 ،A

3. کرم ضدچروک دلانو مدل 001 حجم 50 میلی لیتر

نکات مثبت

  • کاهش خطور پوستی
  • ضدحساسیت

نکات منفی

  • ندارد

ما بیشتر به دست هایمان نگاه می کنیم تا صورتمان، بنابراین باید از کرم های ضد پیری روی دست های خود استفاده کنیم. کرم ضدچروک دلانو مدل 001 حجم 50 میلی لیتر گزینه ای بدون عطر، بسیار غنی و مرطوب نماینده است که بعد از استفاده از آن روی پوست احساس چسبندگی نخواهید کرد.

ترکیبات اصلیحاوی عصاره میوه ترنج، عصاره میوه کلمنتینا، ویتامین E و ویتامین C

4. کرم ضد چروک روز لورآل مدل Ekspert Wieku +40 Kolagen حجم 50 میلی لیتر

نکات مثبت

  • آبرسان قوی برای چروک های ناشی از افزایش سن
  • احیا نماینده سلول های پوست

نکات منفی

کرم ضد چروک روز لورآل جزو برترین نمونه های کرم جوان نماینده پوست با قیمت مناسب است. این محصول مسائل پوستی که ناشی از افزایش سن است را به خوبی پوشش می دهد و با وجود رتینول در فرمولاسیون خود، چین و چروک های سطحی پوست را به مرور زمان کاهش می دهد. کرم جوان ساز لورال برای مردان و زنان بالای 40 سال طراحی شده است و به شما یاری می نماید حتی بعد از 40 سالگی پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.

ترکیبات اصلیفرمول غنی شده با کلاژن و روغن کاملیا

5. کرم جوان ساز پوست جی وان مدل Jelly Cream حجم 30 میلی لیتر

نکات مثبت

  • حاوی رویال ژل
  • مناسب برای انواع پوست
  • عاری از عطر، پارابن و رنگ مصنوعی

نکات منفی

  • ندارد

کرم جوان ساز پوست جی وان مدل Jelly Cream گزینه ای سبک و دارای مواد مغذی ای مانند رویال ژل و فولرین است که می تواند پوستی شفاف و بدون چروک را به شما هدیه کند. این نوع برترین کرم جوان نماینده دست کره ای است و قابلیت جذب بسیار بالایی دارد. بعلاوه بعد از استفاده از آن هیچ گونه حالت چسبناکی در دست های خود شاهد نیستید.

ترکیبات اصلیدارای رویال ژل و فولرین

منبع: BAZAAR

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2401

به "راهنمای انتخاب برترین کرم جوان کننده دست؛ معرفی 5 محصول با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب برترین کرم جوان کننده دست؛ معرفی 5 محصول با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید