افشاگری اسطوره درباره جدایی اش

به گزارش بوستان گفتگو، فرانچسکو توتی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم در گفت و گو با شبکه بوبو تی وی ایتالیا درباره ماجرای جدایی پرحرف و حدیثش از تیم فوتبال رم صحبت کرد و گفت: تصور می کردم که تا ابد در رم خواهم ماند. آنها (مخالفان ادامه حضور توتی در رم) اما مرا بیخ دیوار گذاشتند و مجبورم کردند تصمیمی بگیرند که اگر دست خودم بود هرگز آن را نمی گرفتم. من انتخابم را نموده بودم و تصمیم داشتم در دنیای فوتبال بمانم.

افشاگری اسطوره درباره جدایی اش

توتی پس از آویزان کردن کفش هایش دو فصل (تا ماه ژوئن سال 2019) در هیئت مدیره این باشگاه به کارش ادامه داد اما به دلیل اختلاف پیدا کردن با مدیران این باشگاه در زمان مالکیت جیمز پالوتا استادیوم المپیکو را ترک کرد. او در پاسخ به این سؤال که اگر مالکان جدید باشگاه با او تماس می گرفتند تا به کادر مدیریتی جالوروسی برگردد، چه تصمیمی می گرفت، مطرح نمود: من حاضرم با آنها بنشینم و درباره این موضوع صحبت کنم. الان من دوست دارم راهی که را رم آغاز نموده ام کامل کنم. من ترجیح می دادم خودم را بکشم تا اینکه رم را ترک کنم.

کاپیتان سابق جالوروسی می گوید از اینکه از پروژه جدید رمی ها کنار گذاشته شده ناراحت است اما امید دارد که این تیم در بالاترین صندلی ممکن فصل را به خاتمه برساند.

او تأکید کرد: من الان فقط به عنوان یک طرفدار پیگیر اتفاقات رم هستم. اگر هم عصبانی می شوم به این دلیل است که امیدوارم تیم در بالاترین جای ممکن فصل را به خاتمه برساند. امیدوارم بتوانم با کارهایم به رم برای پیشرفتش یاری کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1610

به "افشاگری اسطوره درباره جدایی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری اسطوره درباره جدایی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید