افزایش 30 درصدی مصرف آب همدانی ها در نوروز

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/همدان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش مصرف آب در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: میزان مصرف آب در استان همدان در ایام نوروز نسبت به اسفندماه کاهش داشته اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

افزایش 30 درصدی مصرف آب همدانی ها در نوروز

حمیدرضا نیکداد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: میزان مصرف آب در اسفندماه سال گذشته به شدت افزایش یافت به طوریکه در روزهای پایانی سال 50 درصد رشد نسبت به مدت مشابه داشت.

وی با اشاره به اینکه مصرف آب در استان همدان 30 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشت، گفت: میزان مصرف آب تا 20 اسفند 30 درصد رشد داشت اما در روزهای پایانی این میزان به 50 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه رسید.

نیکداد با بیان اینکه فراوری آب در فروردین سال جاری 1470 لیتر در ثانیه است، ادامه داد: اگرچه درحال حاضر میزان مصرف آب در استان کاهش یافته اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در 29 اسفند فراوری آب در استان همدان بین 2100 تا 2200 لیتر در ثانیه بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

وی با تأکید براینکه مسئله ای در تأمین آب استان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مسئله ای در تأمین و فراوری آب استان وجود ندارد اما با توجه به مصارف بالای موجود در استان ضروری است مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی به مدیریت مصرف آب نیز توجه داشته باشند چرا که چندین سال است که منبع جدیدی برای تأمین آب استان اضافه نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 995

به "افزایش 30 درصدی مصرف آب همدانی ها در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی مصرف آب همدانی ها در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید