اصغری مقدم: باید در تیممان هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره پیروزی این تیم برابر فردوس قم در هفته چهارم لیگ برتر توضیحاتی را اعلام کرد.

اصغری مقدم: باید در تیممان هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از پیروزی برابر فردوس قم در هفته چهارم لیگ برتر گفت: به علت حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی نصف بازیکنان ما در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و به همین علت نتوانستیم با نفرات کامل تمریناتمان را به پیگیری کنیم. خدا را شکر در این فرصت کوتاهی که داشتیم پیروز شدیم به هماهنگی خوبی دست پیدا کنیم. به نظر من تیممان باید هماهنگی بیشتری به دست بیاورد و در بازی ها با استراس کمتری خاضر شویم. در هر صورت هدف ما در بازی امروز کسب 3 امتیاز بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند درباره بازی هفته بعد این تیم برابر گیتی پسند اصفهان بیان داشت: فردا استراحت می کنیم و بعد از آن تمریناتمان را برای بازی هفته آینده برابر گیتی پسند آغاز می کنیم. بازی با گیتی پسند اصفهان ملاقات بسیار سخت و سنگینی است و امیدوارم با بک بازی خوب و هماهنگ بتوانیم 3 امتیاز آن ملاقات را هم به دست آوریم.

بیشتر بخوانید

  • لیگ برتر فوتسال/ صدرنشینی سن ایچ در شب پیروزی گیتی پسند

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امشب میزبان تیم مجتمع فردوس قم بود و در سرانجام توانست با نتیجه پر گل 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1937

به "اصغری مقدم: باید در تیممان هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغری مقدم: باید در تیممان هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید