استقبال کرملین از آزادی شهر خان شیخون

به گزارش بوستان گفتگو، سخنگوی کرملین تأکید کرد که کنترل کامل ارتش سوریه بر شهر خان شیخون، پیروزی محلی است که فقط می توان از آن استقبال کرد و مبارزه با گروه های تروریستی در تمامی مناطق سوریه ادامه خواهد داشت.

استقبال کرملین از آزادی شهر خان شیخون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران از آزادسازی شهر خان شیخون از دست تروریست ها توسط ارتش سوریه ابراز خرسندی کرد.

پسکوف در تفسیر خبر تحت کنترل کامل قرار دریافت شهر خان شیخون در استان ادلب توسط نیروهای دولتی سوریه گفت: بدون تردید، چنین پیروزی محلی و پیروز های قابل توجه تر توسط ارتش سوریه تنها می تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

وی تاکید نمود که مبارزه با تروریست ها در تمامی مناطق سوریه ادامه خواهد داشت و این مسئله به ویژه مربوط به گروه های تروریستی می گردد که همچنان به حملات خود به مواضع ارتش سوریه و پایگاه نظامی-هوایی حمیمیمروسیه ادامه می دهند.

سخنگوی کرملین بار دیگر تایید کرد که طی چند روز آینده ممکن است مذاکرات تلفنی بین ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهوری روسیه و ترکیه، به منظور آنالیز اوضاع کنونی در استان ادلب سوریه انجام گردد.

دمیتری پسکوف همچنین تایید کرد که نشست سران روسیه، ایران و ترکیه درباره سوریه در حال آماده سازی است و تاریخ دقیق آن بعداً اعلام خواهد شد. سخنگوی رسمی دفتر ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته (پنجشنبه) اعلام نموده بود که نشست سه جانبه روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور ماه) در آنکارا برگزار خواهد شد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 304

به "استقبال کرملین از آزادی شهر خان شیخون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کرملین از آزادی شهر خان شیخون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید