ارایه بسته تشویقی بخشودگی عوارض اصناف کرمان به شورای اسلامی شهر کرمان

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/کرمان معاون اقتصادی و اقتصادی شهردار کرمان از ارایه بسته تشویقی بخشودگی عوارض اصنافی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل بوده اند، به شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد.

ارایه بسته تشویقی بخشودگی عوارض اصناف کرمان به شورای اسلامی شهر کرمان

رضا دادگرپور با بیان این که شهرداری کرمان برای حمایت از اصنافی که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته تعطیل بوده اند، بسته تشویقی پیشنهاد داده است، گفت: بسته تشویقی شهرداری در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان به تصویب رسیده و پس از تصویب نهایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، قابل اجرا خواهد بود.

وی اضافه کرد: به غیر 12 صنف ضروری که در طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل نبودند، بقیه اصناف شامل این بسته تشویقی خواهند شد.

معاون اقتصادی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان این که این اقدام با تایید اتاق اصناف اجرا می شود، گفت: در این بسته پیشنهادی با تأیید اتاق اصناف، عوارض سالیانه اصناف به میزان تعطیلی که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند، کسر خواهد شد.

دادگرپور همچنین یادآور شد: پیش از این نیز با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر کرمان، مهلت پرداخت عوارض نوسازی و خودروی سال 98، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد و شامل جریمه دیرکرد نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1025

به "ارایه بسته تشویقی بخشودگی عوارض اصناف کرمان به شورای اسلامی شهر کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه بسته تشویقی بخشودگی عوارض اصناف کرمان به شورای اسلامی شهر کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید