احتمال تجهیز آیپد پرو 2018 به فناوری تشخیص هوشمند چهره

به گزارش بوستان گفتگو، گمانه زنی ها حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 به بریدگی بالای صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره هوشمند مجهز خواهد بود.

احتمال تجهیز آیپد پرو 2018 به فناوری تشخیص هوشمند چهره

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت the verge، پس از آنکه نسخه بتای سیستم عامل iOS 12.1 آمد، بسیاری از مشاهده عبارت iPad2018fall سخن گفتند که خود به وضوح نشان دهنده عرضه تبلت آیپد پرو در فصل پاییز امسال 2018 میلادی خواهد بود.

حالا پس از انتشار این خبر، بسیاری از کاربران و تحلیلگران فعال در حوزه محصولات اپل پیش بینی نموده و احتمال داده اند که این محصول با بهره گیری از فناوری فیس آی دی یا تشخیص چهره هوشمند (face ID) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

آنها همچنین برآورد نموده اند که اپل به منظور یکسان و یکپارچه سازی با آیفون های سری 10، می خواهد آیپد پرو 2018 را نیز به بریدگی یا ناچ بالای نمایشگر تجهیز کند که این خود گواهی بر فیس آی دی موجود در آن نیز خواهد بود.

مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل – به تازگی عنوان نموده است که آیپد پرو 2018 به جای پورت لایتنینگ، از USB-C استفاده خواهد نمود.

تاکنون تاریخ و زمان بندی دقیقی برای عرضه این محصول از سوی اپل به صورت رسمی بیان نشده است ولی طبق رسم سال های قبل این شرکت، معمولا نسخه های پیشین آیپد پرو در ماههای نوامبر، مارس و ژوئن به بازارهای جهانی عرضه می شدند که حالا محتمل است اپل فصل پاییز امسال، ماه اکتبر یا نوامبر، را برای رونمایی و معرفی این محصول درنظر گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 49

به "احتمال تجهیز آیپد پرو 2018 به فناوری تشخیص هوشمند چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تجهیز آیپد پرو 2018 به فناوری تشخیص هوشمند چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید