اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، در بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که در شهر همدان برگزار خواهد شد دو فراوری نمایشی مشترک، کاری از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان ایران با همکاری هنرمندان آلمانی و ایتالیا اجرا خواهد شد.

اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نمایش 1+1 محصول مشترک ایران و ایتالیا نوشته و کار امید احتیاج و گوگیلموپاپا درباره رابطه دو انسان از سرزمین های مختلف است که سعی دارند باهم رابطه برقرار نمایند.

این نمایش تاکنون در چند کشور مختلف چون ایتالیا و آلمان و ایران اجرا شده و در بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می رود.

همچنین نمایش مرز محصول مشترک ایران، آلمان و کمپانی تئاتر نیونر پلاتس و گروه تئاتر زندگی نوشته و کار بریتا شرام و جعفر مهیاری که به این بخش راه یافته است نمایشی درباره صلح و دوستی است.

این نمایش با حضور سعید ابک، آناهیتا صفی خانی، محمد رحمانی و کریستینا فوستر به عنوان بازیگر اجرا خواهد شد. نمایش مرز در تابستان گذشته در ایران و آلمان اجرا شده است. همچنین بعد از اجرای نمایش مرز در بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان این نمایش در کشور فرانسه اجرا خواهد رفت.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 21 تا 27 آذرماه و با حضور هنرمندان و گروه های منتخب ایرانی و خارجی در شهر تاریخی همدان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 629

به "اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید