آموزش 2 هزار و 500 نفر برای جذب در پروژه های نفت و گاز در دستور کار است

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، با اعلام اینکه آموزش 2 هزار و 500 نفر برای جذب در پروژه های نفت و گاز استان در پنج رشته تخصصی در دستور کار این اداره کل است، گفت : دور اول این آموزش ها از نیمه دوم آبان ماه امسال شروع می گردد.

آموزش 2 هزار و 500 نفر برای جذب در پروژه های نفت و گاز در دستور کار است

عزیز نوری مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : آموزش 2 هزار و 500 نفر طبق تفاهم نامه بین استانداری کرمانشاه با وزارت نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه ای مبنی بر تعهد آموزش نیرو های ماهر بومی استان برای جذب در پروژه های نفت و گاز استان انجام می گردد.

وی یکی از مهمترین ماموریت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه را آموزش فنی این 2 هزار و 500 نفر بیان کرد و بیان داشت: طبق این تفاهم نامه سه جانبه، اولویت بکارگیری نیرو در پروژه های نفت و گاز استان با افراد آموزش دیده فنی و حرفه ای در این دوره ها است.

نوری از متقاضیان سنین 20 تا 40 سال استان که دارای تحصیلات دیپلم یا لیسانس هستند خواست برای شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه به سامانه مهارت در شبکه اینترنت به آدرس سامانه ثبت نام متقاضیان آموزش مهارتی (maharat-kr.ir) مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی جوشکاری صنعتی، برق صنعتی، ابزار دقیق، نصب ماشین آلات صنعتی و لوله کشی صنعتی را پنج رشته مورد احتیاج پروژه های نفت و گاز استان گفت و گفت: تا به امروز 750 نفر برای شرکت در دوره های آموزشی پروژه های نفت و گاز ثبت نام کردند و امیدواریم تا سرانجام سال 60 درصد از این 2 هزار و 500 نفر ثبت نام نمایند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2258

به "آموزش 2 هزار و 500 نفر برای جذب در پروژه های نفت و گاز در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 2 هزار و 500 نفر برای جذب در پروژه های نفت و گاز در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید