آمار قطعی شرکت کنندگان در 2 آزمون دستیاری دندانپزشکی و فلوشیپ اعلام شد

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: 2 هزار و 500 نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی ثبت نام کردند.

آمار قطعی شرکت کنندگان در 2 آزمون دستیاری دندانپزشکی و فلوشیپ اعلام شد

آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: 370 نفر در مرحله دوم ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1399 اقدام کرداه ند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه مهلت ثبت نام دیروز 5 اسفند ماه سرانجام یافت؛ اظهار کرد: در مجموع فرصت های در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون تعداد 2 هزار و 500 نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 99 ثبت نام کرده اند.

حیدرزاده تاکید کرد: بر اساس تقویم جدید معاونت آموزشی وزارت بهداشت آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1399 در 16 مردادماه 99 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام آزمون پذیرش تکمیل تخصصی (فلوشیپ) نیز از اول تا سوم اردیبهشت ماه به طور مجدد انجام شد؛ شرح داد: در مرحله قبل 1250 نفر برای شرکت در این آزمون اقدام کرده بودند در مرحله دوم نیز 1316 نفر برای قبولی در 15 دانشگاه و 77 رشته ثبت نام کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: طبق آخرین تغییرات آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی 9 مرداد ماه 1399 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1065

به "آمار قطعی شرکت کنندگان در 2 آزمون دستیاری دندانپزشکی و فلوشیپ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قطعی شرکت کنندگان در 2 آزمون دستیاری دندانپزشکی و فلوشیپ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید