آشنایی با بازی لیگ آف لجندز؛ خرید گیفت کارت League of Legends

به گزارش بوستان گفتگو، رپرتاژآگهی - بازی League of Legendsیکی از محبوب ترین بازی های استراتژیکی است، که در مدت زمان کوتاهی توانست به مشهورترین بازی کامپیوتری در سبک استراتژیک و موبا تبدیل گردد، و شرکت سازنده خود، یعنی کمپانی Riot را به درآمد و شهرت بالایی برسد. بازی لیگ آف لجندز در سال 2009 و با الهام از بازی معروف Dota ارائه شد، اما از نظر فضای استراتژیک و گرافیک، به قدری حرفه ای طراحی شد، که توانست رقیب را از میدان حذف کند. با توجه به اینکه بازی لیگ آف لجندز در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت بسیاری دارد، در این مطلب قصد داریم شما را با ابعاد مختلف این بازی و نحوه خرید riot points آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

آشنایی با بازی لیگ آف لجندز؛ خرید گیفت کارت League of Legends

متن جایگزین تصویر: بازی لیگ آو لجندز یک بازی استراتژیک جذاب است که جلوه های گرافیکی بسیار قوی و گیم پلی فوق العاده ای دارد.

تاریخچه بازی لیگ آف لجندز

کمپانی Riot در سال 2009 اولین نسخه از بازی لیگ آف لجنز را به بازار عرضه کرد. این نسخه از نظر فضا، شخصیت پردازی و استراتژی بازی تا حد زیادی از بازی Dota ایده گرفته بود، اما در اجرا، گرافیک و موقعیت های بازی به قدری قوی ظاهر شد که از رقیب فاصله بسیار زیادی گرفت. اخیرا نسخه اندروید این بازی نیز وارد جهانی بازی های موبایلی شده، و به کانون توجه کاربران تبدیل شده است. نسخه اندرویدی بازی، این بار با نام کامل League of Legends: Wild Rift در اپ استور گوشی های اندرویدی و IOS ارائه، و مطابق انتظار با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

ویژگی های بازی لیگ آف لجندز

سبک بازی لیگ آف لجندز به صورت نبردهای تیمی و میدانی آنلاین است، و انجام اقدامات استراتژیک تیمی برای رسیدن به هدف، از نکات مثبت و کلیدی باز محسوب می گردد. طراحی فضای بازی کاملا فانتزی و تخیلی است. گیمر پیش از آغاز بازی، باید یک قهرمان را به عنوان شخصیت برای خود انتخاب کند، و تا خاتمه بازی آن را کنترل کند. این بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت تیمی قابل اجراست. با توجه به اینکه کمپانی Riot طی سال های مختلف، قهرمانان جدیدی را معرفی نموده است، بازی لیگ آف لجندز بیش از 120 شخصیت قهرمانی دارد.

بازی به صورت تیمی و در قالب دو تیم قرمز و آبی جهانل می گردد. برای هر تیم یک زمین مبارزه مجزا طراحی شده، که بازیکن فقط در صورت نابود کردن مقر مرکزی حریف اصلی که Nexus نام دارد، می تواند به پیروزی برسد. برای رسیدن به پیروزی باید از روش ها و نقشه های تیمی استفاده کرد. نقشه بازی در حالت معمولی یا کلاسیک، از چهار بخش تشکیل شده است. بازیکنان با توجه به قهرمانی که انتخاب نموده اند، در یکی از این بخش ها قرار می گیرند؛ این بخش ها به ترتیب TOP، MID، BOTTOM و JUNGLE نام دارند و هر تیم دارای یک مقر مرکزی است. برای رسیدن به این مقرها بازیکن باید ابتدا برج های جهت را از بین ببرد، و جهت را هموار کند. در ابتدای هر لاین حریف یک سازه به نام inhibitor وجود دارد که با نابودی آن، نوعی قدرت برای بازیکن آزاد می گردد.

هر کدام از قهرمان های بازی، ویژگی های شخصیتی و اساطیری خاص خودشان را دارند، که بازیکن می تواند با توجه به علاقه خود، و میزان قدرت هر کاراکتر در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کند. در ابتدای ورود به بازی، شما وارد یک مرحله تمرینی می شوید، تا با محیط بازی، کاراکترها و نحوه استفاده از مهارت های آن ها و دکمه های دسته بازی و پینگ ها آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم حتی اگر تجربه بازی های موبا را داشته اید، این مرحله را حتما ببینید، چون تجربه بازی موبا در تلفن همراه با کامپیوتر متفاوت است. اما شما چه کاربر مبتدی باشید، چه کاربر حرفه ای بازی های موبا، در این بازی به راحتی می توانید به استراتژی حاکم بر بازی، و دشمنان مسلط شوید. پس اگر از هواداران بازی های استراتژیک و موبا هستید، و دوست دارید ساعت ها در جهانی قهرمانان به نبردهای هیجان انگیز بپردازید، بازی لیگ آف لجندز را از دست ندهید؛ رقبای آنلاین بسیاری در سراسر جهان منتظر شما هستند.

بازی لیگ آو لجندز به صورت تیمی و آنلاین انجام می گردد و برای استفاده از تمامی امکانات آن، احتیاج به خرید گیفت کارت این بازی دارید.

H2: Riot points چیست؟

یکی از ویژگی های بازی لیگ آف لجندز، به دست آوردن امتیاز یا Riot Points است. Riot Points همان امتیازهای کسب شده در بازی است. شما هر چه قدر امتیاز بیشتری کسب کنید، قهرمان های بیشتری را می توانید به میدان نبرد خود وارد کنید و قدرت، توان جنگی و شکست ناپذیری تیم خود را ارتقاء ببخشید. خرید اسلحه، ملزومات جنگی و لباس از دیگر امکاناتی است که با خرید riot points می توانید بدست بیاورید. در واقع Riot points برای شما اعتبار ایجاد می نماید تا با استفاده از آن، بتوانید تنوع و توان کاراکتر های جنگی تیم خود را افزایش دهید، طرح و اسکین بازی را از حالت معمول و پیش فرض خارج کنید، و میدان نبرد را به فضایی جذاب تر و لذت بخش تر برای خودتان تبدیل کنید.

با خرید riot points در بازی لیگ آف لجندز، می توانید از امکانات مختلفی مانند خرید اسلحه و ادوات جنگی برخوردار شوید.

نحوه خرید Riot points برای کاربران ایرانی

گیفت کارت لیگ آف لجندز، یا گیم کارت لیگ آف لجندز همان Riot Point است، که شما می توانید با پرداخت هزینه آن را شارژ کنید، و سلاح، کاراکتر، اسکین و ادوات جنگی بخرید و با قدرت بیشتری به زمین دشمن پیشروی کنید. گیفت کارت لیگ آف لجندز، دقیقا برای افزایش Riot Point اکانت شما طراحی شده است، زیرا پیرو تحریم آی پی های ایرانی برای بازی های آنلاین، امکان شارژ مستقیم این حساب ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد، در نتیجه برای شارژ Riot Point حسابتان باید نسبت به خرید گیفت کارتLeague Of Legend اقدام کنید. برای تهیه این کارت ها، می توانید به صفحه شرکت هایی مراجعه کنید که گیفت کارت خرید درون برنامه ای، ارائه می نمایند.

شما می توانید کاملا بی واسطه و با ارائه اطلاعات اکانت خود، گیفت کارت لیگ اف لجندز تهیه کنید، و مطمئن باشید که امنیت حساب شما به خطر نمی افتد. میزان اعتبار و شارژ این کارت ها کاملا اختیاری است، ولی مقدار آن از 10 دلار تا 100 دلار متغیر است. شما پس از ارائه اطلاعات به شرکت و پرداخت مبلغ، به صورت آنی گیفت کارت را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

برگرفته از فروشگاه گیفت کارت افراگیفت (https://afragift.com/)

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1787

به "آشنایی با بازی لیگ آف لجندز؛ خرید گیفت کارت League of Legends" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازی لیگ آف لجندز؛ خرید گیفت کارت League of Legends"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید