10 نماینده ایران به فینال و رده بندی رسیدند، زارعی برنز گرفت

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کشتی کمربند قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است که در وزن 60 کیلوگرم حمید بهرامی با شکست کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت. در همین وزن موسی پرویزی با برتری مقابل نمایندگان کشورهای ترکمنستان و تاجیکستان حریف بهرامی در دیدار فینال شد.

10 نماینده ایران به فینال و رده بندی رسیدند، زارعی برنز گرفت

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

در وزن 70 کیلوگرم محمد پاینده در مقابل کشتی گیران هند و افغانستان پیروز شد و راهی دیدار فینال شد در همین وزن حمیدرضا زارعی پس از پیروزی مقابل کشتی گیر تایلندی مقابل حریف قرقیزستانی باخت و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافت. وی با توجه به دیسکالیفه شدن کشتی گیر ترکمنستانی صاحب مدال برنز این وزن شد.

در وزن 80 کیلوگرم هادی اسلامی در دیدار نخست مغلوب کشتی گیر قزاقستانی شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال اسلامی در گروه بازنده ها با شکست کشتی گیر تاجیکستانی به دیدار رده بندی راه یافت. حریف اسلامی در دیدار رده بندی از کشور تاجیکستان است. حبیب اله ترابی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست مغلوب کشتی گیر تاجیکستان شد و با شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 90 کیلوگرم رامین گری با شکست داود علیزاده دیگر نماینده کشورمان و کشتی گیر افغانستانی به دیدار فینال راه یافت. داود علیزاده نیز به دیدار رده بندی رفت. حریف گری در دیدار فینال کشتی گیری از کشور تاجیکستان است.

در وزن 100 کیلوگرم عبداله ایری با پیروزی بر کشتی گیران کشورهای هند و قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت در همین وزن عبدالواحد محمدی دیگر نماینده کشورمان در دیدار نخست مقابل کشتی گیر تاجیکستانی باخت اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محمدی به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف کشتی گیر ترکمنستانی می رود.

در وزن 100+ کیلوگرم عظیم خواجه زاده در دور نخست کشتی گیر اندونزی را شکست داد اما در دور بعد مقابل حریف ترکمنستانی باخت و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال وی به دیدار رده بندی رفت. حجت تورجی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور نخست مقابل کشتی گیر ترکمنستانی باخت تا در دیدار رده بندی مقابل عظیم خواجه زاده قرار گیرد.

بر این اساس اسامی فینالیست های اوزان ششگانه به شرح زیر است

60 کیلوگرم: حمید بهرامی (ایران) - موسی پرویزی (ایران)

70 کیلوگرم: میرزابک کوچخوروف (قرقیزستان)- محمد پاینده (ایران)

80 کیلوگرم: گارماممت حامداف (ترکمنستان)- آیان یرمکبایف (قزاقستان)

90 کیلوگرم: رامین گری (ایران)- خورشید شریف اف (تاجیکستان)

100 کیلوگرم: عبداله ایری (ایران) - محمد میروف (تاجیکستان)

100+ کیلوگرم: رجپلای اورزالیف (ترکمنستان) - کوبانیچبیک کوکومو (قرقیزستان)

رقابتهای رده بندی و فینال این مسابقات عصر امروز پنجشنبه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 684

به "10 نماینده ایران به فینال و رده بندی رسیدند، زارعی برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نماینده ایران به فینال و رده بندی رسیدند، زارعی برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید