حضور 2 کرمانی در اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور

به گزارش بوستان گفتگو، محمدهادی صالح نیا به عنوان ورزشکار و محسن کدخدایی به عنوان مربی به سومین مرحله اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور دعوت شدند.

حضور 2 کرمانی در اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور

عفت کاظمی پور، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: مرحله سوم اردوی آماده سازی منتخبین دختر و پسر جوانان دو و میدانی ایران به همراه مربیان تخصصی از استان های سراسر کشور در 3 بخش در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

او افزود: برابر بخشنامه مصوب فدراسیون دو و میدانی، ورزشکاران مواد پرتابی از 27 دی ماه به مدت 30 روز تا 27 بهمن ماه زیر نظر مربیان تخصصی به تمرینات خواهند پرداخت.

کاظمی پور شرح داد: اردوی بخش بانوان در مواد دو های نیمه استقامت، سرعت و موانع و پرش ها از 4 بهمن ماه به مدت 10 روز تا 14 بهمن ماه و اردوی بخش پسران نیز از 16 بهمن ماه به مدت 10 روز تا 26 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان داشت: سومین مرحله اردوی منتخبین جوانان کشور به منظور آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی جوانان 2020 آسیا به میزبانی تهران برگزار می شود.

او افزود: محمدهادی صالح نیا به عنوان ورزشکار و محسن کدخدایی به عنوان مربی از استان کرمان در اردوی متمرکز بخش پسران حضور خواهند داشت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 787

به "حضور 2 کرمانی در اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 2 کرمانی در اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید