10 تا از بهترین محل های خرید بانکوک تایلند

به گزارش بوستان گفتگو، بازارها و مراکز خرید بانکوک تایلند

تجربه خرید در بانکوک بسیار فراتر از قدم زدن در چند مرکز خرید یا گشت زدن در بازارهاست. مراکز خرید بانکوک تایلند به صورت 24 ساعته فعالیت می نمایند و هم رده با بهترین مراکز خرید غربی به شمار می آیند ولی با حال هوای منحصر به فرد شرقی. علاوه بر مراکز خرید بانکوک ، بازارهای بسیار زیادی در بانکوک واقع شده است که حال و هوای ویژه ای دارند و بسیار پر هوادار هستند. خبرنگاران در این مطلب لیستی از پرهوادارترین و برترین بازارها و مراکز خرید بانکوک تایلند را معرفی می کند.

10 تا از بهترین محل های خرید بانکوک تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مراکز خرید بانکوک تایلند

در شهر بزرگی مثل بانکوک که پر از مراکز خرید است، پیدا کردن یک مرکز خرید چندان سخت نیست اما انتخاب یک محل خرید مناسب و باب میل، کمی سخت و پیچیده می باشد. اگر اهل چانه زدن هستید و به دنبال محصولات با قیمت مناسب می شد، به مرکز خرید MBK بانکوک بروید. این مرکز خرید به جهت داشتن تنوع محصولات بالا و قیمت های ارزان در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد. مرکز خرید ام بی کی MBK بانکوک دارای 200 فروشگاه در 7 طبقه است. محصولاتی از قبیل انواع گوشی های موبایل، تجهیزات عکاسی، بازی های کامپیوتری و انواع زیور آلات تزیینی و ... در این مرکز به فروش میرسد.

اگر به دنبال اجناس پر زرق و برق و لوکس هستید به مرکز خرید سیام پاراگون Siam Paragon بانکوک بروید. این مرکز خرید مجلل که ساختمان آن از شیشه و فولاد ساخت شده، یکی از مراکز خریدی است که اغلب مردم تایلند اوقات فراغت خود را در آن می گذرانند. همه نوع محصولات از قبیل مد های خیابانی تا محصولات الکترونیکی و دکوراسیون خانه و اتومبیل های اسپرت در این مرکز وجود دارد.

بطورکلی از مرکز خرید MBK بانکوک تا بازار بزرگ، مرکز خرید سیام پاراگون Siam Paragon بانکوک و مرکز خرید پلازا سنتر Plaza Center بانکوک ، انواع اجناس با سلایق مختلف وجود دارند. از جدیدترین بازارها می توان به مرکز خرید ترمینال Terminal 21 و مرکز خرید پلازا راما Plaza Rama 9 اشاره کرد. در این مراکز می توانید بهترین فروشگاه های مد ، فروشگاه های برندهای دنیای، کتاب فروشی ها ، لوازم تزئینی و انواع مارک های لوازم خانگی را بیابید. در این مراکز تنوع اجناس بسیار بالاست و شما قدرت انتخاب زیادی دارید. تمام مراکز دارای تهویه هوای مناسب هستند و بیشتر این مجتمع ها به وسیله قطارهای هوایی (BTS) قابل دسترسی هستند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص لیست مراکز خرید تایلند می توانید اینجا کلیک نمایید.

بازار چاتوچک بانکوک تایلند Chatuchak

بازار چاتوچک بانکوک ترکیبی از تمام بازارهای بانکوک است. بازاری مناسب برای آخر هفته ها که ممکن است با دیدن بزرگی این بازار و احتمالا از دیدن اجناس داخل بازار بیشتر شگفت زده خواهید شد. در بازار چاتوچک بانکوک می توانید انواع صفحه های موسیقی قدیمی، انواع مهره ها، زره های قدیمی، اسب دریایی و ... را پیدا کنید. چانه زدن در این بازار طبیعی است فقط باید مودبانه انجام گردد. خرید کردن در این بازار می تواند تجربه ای بسیار هیجان انگیز و جالب باشد.

بازار آسیاتیک ریور فرونت بانکوک تایلند Asiatique the Riverfront

بازار آسیاتیک ریور فرونت بانکوک از ترکیب دو مرکز خرید محبوب بانکوک یعنی بازار شبانه و یک مرکز خرید بزرگ به وجود آمده است. بازار آسیاتیک ریور فرونت بانکوک حدود 10 دقیقه با ایستگاه Saphan Taksin BTS فاصله دارد. این بازار به مکانی برای تجارت بین المللی تبدیل شده و بیش 1500 بوتیک و 40 رستوران دارد.

مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند Siam Square

مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک مانند یک شهر است. این بازار شکل و ظاهر منحصر به فردی دارد و در گرانترین منطقه شهر بانکوک واقع می باشد و به شهر فرشتگان معروف است. در مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک می توانید انواع اجناس برند و اصل را پیدا کنید.

بازار شبانه بانکوک تایلند Night Markets

در بسیاری از شهرها، شب موقع تعطیلی مغازه هاست اما در بانکوک این گونه نیست. اگر بعد از غروب به خیابان Khao San بروید، لباس های با قیمت مناسب برای سفر پیدا می کنید. در بازار Patpong نیز اجناس تقلبی زیادی وجود دارد و باید در هنگام خرید خیلی دقت کنید. بازار های شبانه زیادی در بانکوک وجود دارند و فقط محدود به دو بازار اشاره شده در اینجا نمی باشند.

مرکز خرید پانتیپ پلازا بانکوک تایلند Pantip Plaza

آیا به تکنولوژی علاقه دارید؟ پس مرکز خرید پانتیپ پلازا بانکوک برای شما مثل بهشت است. اگر به دنبال گوشی همرا، نوت بوک یا به روزترین وسایل هستید Pantip Plaza بهترین مقصد برای شما است .از پایین تا بالای فروشگاه پر است از مغازه های کامپیوتری و لوازم الکتریکی و حتی انواع لنز های دوربین است . قبل از رفتن به این فروشگاه مطمئن شوید زمان کافی برای گشتن در این بازار را دارید.

مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند Pratunam

مرکز خرید پرتونم بانکوک در میان مردم محلی به عنوان منطقه عمده فروش مد شناخته می گردد؛ جایی که انبارهای مغازه ها پر از لباس های جدید و مد روز است. خرید کردن در مرکز خرید پرتونم بانکوک می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در زمان های Off که تخفیف های زیادی داده می گردد، اجناسی وجود دارند که می توانید با قیمت بسیار مناسب برای خود خریداری نمایید. لوازم و جنس های اصلی در بیرون این مرکز خرید واقع اند و در نزدیکی بازار دو هتل Indra و Baiyoke Sky قرار دارند.

مرکز خرید محله چینی های بانکوک تایلند چاینا تاون Market

چیزی عجیبی در مرکز خرید محله چینی های بانکوک وجود دارد که آنرا جذاب و مهیج می نماید. خیابان های باریک این محله پر از دستفروش است که همه نوع جنسی می فروشند ازقبیل فندوق بو داده، اجناس پولک دوزی، قلم و دفترچه یاداشت، اسلحه رزمی و همینطور تعداد زیادی مغازه طلا فروشی. مرکز خرید محله چینی های بانکوک در واقع بازاری است که تقریبا همه چیز دارد و قدم زدن در این بازار بسیار خوشایند و هیجان انگیز است. معابد چینی زیبایی را می توانید در این بازار وجود دارد و همینطور مغازه های که طب چینی را یاد می دهند و انواع داروهای چینی را می فروشند.

بازار مواد غذایی اور تور کور بانکوک تایلند Or Tor Kor

بازار مواد غذایی اور تور کور بانکوک چهارمین بازار بزرگ مواد غذایی در دنیا است. مواد غذایی عرضه شده در این بازار جزو بهترین مواد غذایی در سراسر تایلند می باشند. انواع میوه ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی در این بازار به فروش می رسد. اگر به آشپزی علاقه دارید بازدید از این بازار را از دست ندهید.

بازار گل بانکوک تایلند بانکوک Flower Market

بدون شک بازار گل بانکوک مانند جواهری در بین بازارهای بانکوک است. گلهای زیبا و رنگارنگ با رایحه های مختلف هر بازدید کننده ای را محصور خود می نماید. شب های این بازار واقعا جالب هستند و ارزش بیدار ماندن را دارند.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 502

به "10 تا از بهترین محل های خرید بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین محل های خرید بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید