گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: مقابل سوریه کمی ناهماهنگ بودیم، باید روی کارهای دفاعی و پرتاب ها بیشتر کار کنیم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ملی پوشان در دیدار مقابل سوریه کمی ناهماهنگ بودند که امیدوارم این مسئله در بازی بعدی رفع گردد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: مقابل سوریه کمی ناهماهنگ بودیم، باید روی کارهای دفاعی و پرتاب ها بیشتر کار کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل سوریه در بازی های آسیایی 2018 گفت: سوریه خیلی خوب مقابل ایران بازی کرد و در کارهای دفاعی پیروز بود و در حمله نیز آمار خوبی داشت. با توجه به اینکه سوریه چند بازیکنش را به تازگی تعویض نموده، در مجموع تبدیل به تیم خوبی شده است.

وی اضافه نمود: ملی پوشان ما در این دیدار کمی ناهماهنگ بودند که امیدوارم در بازی بعد این ناهماهنگی رفع گردد. برای بازی بعد باید بیشتر روی کارهای دفاعی و پرتاب ها کار کنیم و سعی خواهیم کرد بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال مطرح کرد: زمان زیادی بود که تیم ایران بازی ننموده بود و یکسری ناهماهنگی ها را می توان به پای این موضوع گذاشت که ملی پوشان از جو مسابقات دور بودند. فکر می کنم در مرحله بعد به تیم ژاپن روبه رو شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 572

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: مقابل سوریه کمی ناهماهنگ بودیم، باید روی کارهای دفاعی و پرتاب ها بیشتر کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: مقابل سوریه کمی ناهماهنگ بودیم، باید روی کارهای دفاعی و پرتاب ها بیشتر کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید