تکلیف بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بردیا سعادت، پشت خط زن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم به این تیم کره ای پیوست، اما با توجه به دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان و بعلاوه بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا و قهرمانی آسیا، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت کادر فنی راهی کره جنوبی گردد تا در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کند و در تاریخ های تعیین به اردوی تیم های ملی اضافه گردد.

تکلیف بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد

پس از کش و قوس های فراوان این اتفاق رخ نداد و در تاریخی که فدراسیون والیبال ایران معین نموده بود، این بازیکن به کشور بازنگشت. به همین دلیل امروز بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان جلسه ای را با دکتر محمدرضا داورزنی ریاست فدراسیون والیبال برگزار کرد تا درخصوص شرایط بردیا سعادت تصمیم گیری گردد.

بر این اساس مقرر شد فدراسیون ایران برای یاری به والیبال ملی و جلوگیری از سرمایه سوزی و حفظ موجودیت این رشته، ایمیلی را به باشگاه ویکستورم ارسال کند تا براساس آن بردیا سعادت 20 شهریورماه راهی ژاپن گردد.

بهروز عطایی با تایید این موضوع، گفت: با هماهنگی هایی که انجام شده است بردیا سعادت از 20 شهریورماه به ژاپن خواهد آمد تا به اسم همراه زیر نظر کادر فنی و در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را دنبال کند و در رقابت های قهرمانی جوانان دنیا در ایتالیا در ترکیب قرار بگیرد.

به این ترتیب بردیا سعادت در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد در ترکیب تیم ملی حضور نخواهد داشت، اما در کنار سایر بازیکنان و زیر نظر کادر فنی تمریناتش را دنبال خواهد نمود. سپس همراه با اعضای کادر فنی به ایتالیا می رود تا در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا برای تیم ملی به میدان برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1875

به "تکلیف بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید