کونته: به خاطر مربیگری در رده باشگاهی از تیم ملی ایتالیا کنار می روم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی آتزوری تأکید کرد جدایی اش از تیم ملی ایتالیا در انتها مسابقات یورو 2016 قطعی است.

کونته: به خاطر مربیگری در رده باشگاهی از تیم ملی ایتالیا کنار می روم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته 46 ساله که این روزها در مورد آینده حرفه ای اش بحث های زیادی مطرح است، تأکید کرد حتی اگر تیم ملی فوتبال ایتالیا را در مسابقات یورو 2016 به قهرمانی برساند، در این تیم ماندنی نخواهد بود و تمایلی به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا ندارد. از چلسی به عنوان مقصد بعدی مربیگری این مربی ایتالیایی یاد شده است.

کونته که شاگردانش امشب (سه شنبه) در دیداری محبت آمیز به مصاف آلمان می روند، با حضور در کنفرانس خبری در مورد آینده حرفه ای خود گفت: تصمیم من برای جدایی از تیم ملی ایتالیا ربطی به نتایجی که در مسابقات جام ملت های اروپا (یورو 2016) خواهیم گرفت ندارد و تنها مربوط به بازگشت من به عرصه مربیگری باشگاهی می گردد. برای مثال پس از این بازی (دیدار مقابل آلمان) اوقات فراغت زیادی دارم و شاید خودم را وقف خانواده ام کنم، ولی احتیاج به این دارم تا به مربیگری در رده باشگاهی بازگردم و هر روز با بازیکنان کار کنم.

ایتالیا پس از تساوی پنجشنبه شب یک - یک مقابل اسپانیا در یک بازی محبت آمیز، راهی مونیخ شده تا در دیداری محبت آمیز برابر آلمانی قرار بگیرد که اخیراً در دیداری تدارکاتی با نتیجه 3 بر 2 در برلین مغلوب انگلیس شد.

سرمربی آتزوری در مورد رویارویی شاگردانش با مردان یواخیم لو هم گفت: اینکه آلمان برای جبران شکست مقابل انگلیس به دیدار ما می آید، باید بگویم که ما توجهی به نتیجه دیدار آلمان مقابل انگلیس نداریم. ما مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که عصبانی است و عزم پایدار برای رسیدن به پیروزی دارد که ترجیح می دهم به مصاف چنین حریفی برویم. دوست دارم حس مسئولیت بازیکنان جوانم را در چنین چالش هایی ببینم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 597

به "کونته: به خاطر مربیگری در رده باشگاهی از تیم ملی ایتالیا کنار می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: به خاطر مربیگری در رده باشگاهی از تیم ملی ایتالیا کنار می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید