کاسانو: دیر فهمیدم که باعث خراب شدن دوران بازیگری ام شد ه ام

به گزارش بوستان گفتگو، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که رؤیای بازی در یورو 2016 را دارد اما به خاطر افت محسوس عملکردش شانس کمی برای محقق کردن این رؤیا دارد.

کاسانو: دیر فهمیدم که باعث خراب شدن دوران بازیگری ام شد ه ام

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کاسانو، مهاجم حال حاضر سامپدوریا، سابقه طولانی و کوله باری از تجربه در دنیای فوتبال دارد اما او همواره با یک خصلت منفی شناخته شده است: جنجالی و غیرقابل کنترل. خود او هم این موضوع را قبول دارد و آن را مسبب افت شدیدی که در عملکرد به وجود آمده است، می داند.

کاسانوی 33 ساله به شبکه مدیاست گفت: در 10 سال گذشته افراد زیادی گفته اند که من استعدادم را به هدر داده ام. مشکل این است که من وجهه خودم را خراب نموده ام. من تنبل هستم و هرگز آنطور که باید و شاید با تمام توانایی هایم بازی ننموده ام. در زندگی اما شما باید راضی باشید و من هم هستم. من تنها در سال های اخیر درک کردم که مشکل از سرمربی تیم نیست، بلکه مشکل از خودم است. زمانی که با یک سرمربی سختگیر کار می کردم، یاغی می شدم و زمانی که با یک سرمربی منعطف کار نموده ام ، خوابم برده است. واقعیت این است که مسائل من تقصیر سرمربی نیست بلکه این خود من بوده ام که تمام تلاشم را انجام نداده ام. من زمانی به این موضوع پی برده ام که دیگر خیلی دیر است.

ضعیف عملکرد کاسانو در رده ملی هم کاملاً مشهود بوده است اما او همچنان امید دارد که به آتزوری دعوت گردد و در یورو 2016 هم بازی کند، اتفاقی که بعید به نظر می رسد رخ دهد.

کاسانو در این خصوص هم مطرح کرد: می دانم که شانسم برای رفتن به یورو یک در میلیارد است، چون آنتونیو کونته (سرمربی تیم ملی ایتالیا) همین حالا بازیکنانی دارد که حاضرند خودشان را برای تیم قربانی نمایند. به همین دلیل من هم طرز تفکرم را در خصوص تمرینات تغییر داده ام. هنوز امیدوارم در یورو 2016 بازی کنم حتی اگر این جزو غیرممکن ترین اهداف باشد. اگر هم کونته مرا دعوت نکند، مسئله ای نیست و از دور این تیم را تشویق می کنم.

کاسانو در ادامه در پاسخ به این سؤال که دوست دارم کدام تیم این فصل قهرمان سری A گردد، تأکید کرد: من امیدوارم که اینتر اسکودتو را ببرد اما از آنجایی که (لونزو) اینیسنیه بهترین بازیکن حال حاضر ایتالیاست و یکی از سه دوست واقعی من، امیدوارم که اگر اینتر قهرمان نشد، این ناپولی باشد که اسکودتو را می برد. با این حال به نظر من یوونتوس بخت اول قهرمانی است چون مکس آلگری نشان داد که به خوبی می تواند قهرمان ها را مدیریت کند. او می داند چه کاری انجام دهد که در این تیم همه بازیکنان احساس مهم بودن داشته باشند. من انتظار نداشتم که یووه به این سرعت افت ابتدای فصلش را جبران کند هرچند این تیم، تیمی با شخصیت و قوی است. به آلگری به بابت کار خارق العاده ای که دارد انجام می دهد تبریک می گویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 706

به "کاسانو: دیر فهمیدم که باعث خراب شدن دوران بازیگری ام شد ه ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسانو: دیر فهمیدم که باعث خراب شدن دوران بازیگری ام شد ه ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید