چالش های پیش روی اسکار

به گزارش بوستان گفتگو، تهران (پانا) - تهیه کنندگان اسکار با استفاده از تجربیات گلدن گلوب و گرمی قصد دارند برنامه ای حضوری را با کمترین خطر در پیش بگیرند.

چالش های پیش روی اسکار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهمانان مراسم اهدای جوایز اسکار سال جاری ممکن است نتوانند خیلی سر جای شان راحت بنشینند چون برگزارنمایندگان مراسم در حال آنالیز پیشنهاد تعویض چرخشی نامزدها و اهدانمایندگان به دلیل کووید -19 هستند.

همچنین برگزارنمایندگان در نظر دارند که پیش از اینکه گروه بعدی نامزدها و اهدانمایندگان روی جایگاه های شان بنشینند، جایگاه ها و کل منطقه ضدعفونی گردد.

این ایده مشابه برنامه جوایز گرمی سال جاری است که گروه هایی از اجرانمایندگان و نامزدها به طور چرخشی در قالب چهار گروه تعویض شدند. تقریباً هر 45 دقیقه یک بار این تعویض صورت می گرفت.

در خصوص اسکار هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده اما جسی کالینز، استیسی شر و استیون سودربرگ که مسئولیت تهیه نمایندگی مراسم سال جاری را بر عهده گرفته اند می خواهند برنامه را به صورت حضوری برگزار نمایند چون گلدن گلوب و دیگر جوایز تجربه خیلی خوبی در اجرای برنامه به وسیله زوم و به صورت مجازی نداشتند.

این تصمیم از سوی تعدادی از نامزدها از کشورهای خارجی با مخالفت روبرو شده که می گویند سفر کردن در دوران قرنطینه و پاندمی خیلی سخت است. این مسأله همچنین برای بازیگران و فیلمسازانی مشکل خلق نموده که نامزد دریافت جوایز شده اند اما در کشورهای خارجی مشغول فیلمبرداری هستند و مجبور می شوند هفته ها کار خود را برای قرنطینه و سفر کردن تعطیل نمایند.

آموزشگاه امروز جلسه ای با نمایندگان استودیوها و مدیر برنامه های چهره های مختلف خواهد داشت تا برنامه های خود را با جزییات بیشتری مورد بحث قرار دهد. این ممکن است شامل حضور نامزدها از راه دور هم بگردد.

هنوز تعیین نیست برنامه گروه های چرخشی اجرایی می گردد یا نه چون تعداد شرکت نمایندگان ممکن است از تعداد افرادی که از نظر قانونی می توانند در دوران پاندمی گردهم بیایند بیشتر گردد.

نامزدها و اهدانمایندگان اجازه خواهند داشت یک مهمان همراه داشته باشند، اما لیست افرادی که مجوز ورود به یونیون استیشن، یعنی جایی که جوایز توزیع می شوند، را دارند در سطح حداقل نگه داشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1676

به "چالش های پیش روی اسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های پیش روی اسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید