پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش بوستان گفتگو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در پیغام تبریک دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

والفجر ولیال عشر...

42 سال پیش در چنین ایامی در سایه درایت و شجاعت رهبری عظیم، میوه شیرین سال ها مبارزه با ظلم و جور به بار نشست و خورشیدِ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طلوع کرد. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مثابه نسخه ای آرمانی و نجات بخش برای ملت های ستم دیده، با شعار بنیادین نه شرقی و نه غربی، و با هدف عینیت بخشی به مفاهیم استقلال، آزادی و عدالت، با اراده ای مردمی به پیروزی رسید و پس از چهاردهه، همچنان با عزم و اراده مردم به راستا هدفمند خود ادامه می دهد.

اکنون که در شروع راه روشن چله دوم انقلاب هستیم، با نگاه روشنگرانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم با چشم اندازی دقیق ترسیم شده است و بی تردید نیازمند استمرار همان وحدتی است که خمینی کبیر همیشه بر آن تأکید داشتند.

با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می گویم و تحقق آرمان های والای امام راحل و رسیدن به اهداف متعالی گام دوم را در سایه همراهی و همگامی ملت عظیم ایران اسلامی، آرزومندم.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1616

به "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید