واکنش به بازگشت طارمی: اعتراض طرفداران، سکوت برانکو

به گزارش بوستان گفتگو، موضع طرفداران پرسپولیس نسبت به بازگشت احمدزاده، از نخواستن طارمی هم تندتر است. آیا باشگاه و برانکو حاضرند به خاطر این دو بازیکن خود را مقابل طرفداران قرار بدهند؟

واکنش به بازگشت طارمی: اعتراض طرفداران، سکوت برانکو

به گزارش خبرنگاران ، بی علاقه بودن به مهدی طارمی را در تک تک واکنش های حقیقی و مجازی طرفداران پرسپولیس می توان دید. به ویژه آنجا که حتی #هر-چی-برانکو-بگه را هم که خودشان پیش ترها به بهانه اخراج رامین رضاییان راه انداخته بودند، زیر سوال می برند. از نگاه آنها، بازگشت مهدی طارمی توهین به پرسپولیس، طرفداران، بازیکنان فعلی و حتی خودِ برانکو است.

آقای سرمربی اما انگار هنوز به این بازیکن علاقه دارد و بی میل نیست که او را باز هم در تیمش داشته باشد. برای همین از وقتی شایعه بازگشت طارمی و دیگر جداشده هایی که هیچکدام در تیم های جدیدشان صندلی خوبی ندارند بر سر زبان ها افتاده، سکوت اختیار نموده. نخستین واکنش او به جدایی ستاره های پرسپولیس این بود که بازیکنی که برای پیشرفت می رود و یا حتی به دلایل انضباطی کنار گذاشته می گردد، دیگر راهی برای بازگشت نخواهد داشت اما در این مدت نشنیدیم چنین حرفی را تکرار کند.

همین سکوت اوست که باعث شده شایعه بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده هر روز جدی تر به نظر برسد و البته طرفداران پرسپولیس هم هر روز با لحنی جدی تر از قبل به آنها نه می گویند. در نهایت اما این سرمربی است که باید درباره بازیکنانش تصمیم بگیرد و برانکو ایوانکوویچ هم تا امروز پاسخ روشنی به این شایعه نداده که طرفداران بدانند آیا میلی به بازگرداندنِ بی معرفت ها دارد یا نه.

او البته یک بار در همین روزهای گذشته گفته بود از بازیکنانی که رفتند، دلخور نیست و طرفداران هم نباید از آنها ناراحت و عصبانی باشند. جالب تر اینکه طارمی را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران معرفی کرد اما حتی این حرف هایش هم نتوانست طرفداران را آرام کند و آنها بیش از قبل نسبت به بازگشت بازیکنی که باعث حبس شدن پرسپولیس پشت پنجره بسته نقل و انتقالات شد، تندی به خرج دادند. بعد از آن مرد کروات دیگر حرفی نزد. تا آخرین هم صحبتی اش با خبرنگاران پیش از بازی آخر نیم فصل اول، مقاومت کرد و صحبت درباره این موضوع را هم سپرد به روزهای پیش رو.

برانکو در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی وقتی با این پرسش که آیا قصد دارد در نیم فصل فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را به لیست تیمش اضافه کند یا خیر روبرو شد، چنین گفت: این موضوع مربوط به این نشست نیست. هفته دیگر در مورد این مسائل حرف خواهم زد. ما تمرین داریم و شما می توانید از ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی حاضر شده و سؤالات خود را درباره آخرین بازی ما در نیم فصل مطرح کنید. در مورد نیم فصل دوم و جذب بازیکن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

در سوی دیگر ماجرا هم مهدی طارمی به همین اندازه تنهاست و قطری ها از خیلی وقت پیش در مورد حفظ او و یا کنار گذاشتنش به فکر فرو رفته اند. در مورد او و وضعیت این روزهایش استادالدوحه نوشته: زمستان سال قبل بود که مهدی طارمی تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا و راهی لیگ ستارگان قطر گردد. طارمی در الغرافه شروعی بسیار خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد اما این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد ناامیدنماینده ای از خود نشان داده. تا جایی که اعتراض طرفداران تیمش را برانگیخته و حتی در دیدار اخیر هم نیمکت نشین شد. طرفداران الغرافه از عملکرد طارمی در دومین فصل حضورش راضی نیستند و از سران باشگاه خواسته اند که جایگزین خوبی برای او انتخاب نمایند.

این گزارش را روزنامه قطری با عنوان آیا طارمی از الغرافه جدا می گردد؟ شروع نموده و در ادامه آورده: رسانه های ایرانی از جدایی طارمی در زمستان سخن به میان می آورند و پرسپولیس و تراکتورسازی را مشتریان این بازیکن می دانند اما معلوم نیست وضعیت او در زمستان چه خواهد شد.

حال و روز فرشاد احمدزاده هم بهتر از طارمی نیست. او روزهای زیادی را روی نیمکت نشسته و با وجود تکذیب خودش، شنیدیم که به تیم دوم اشلاسک وروسلاو فرستاده شده. این بازیکن گفته بود قصد جدایی و بازگشت ندارد اما در ایران هر روز نامش را در فهرست یک باشگاه می نویسند و مشتریانش را معرفی می نمایند. حال آنکه موضع طرفداران پرسپولیس نسبت به بازگشت او، از نخواستن طارمی هم تندتر است. آیا باشگاه و برانکو حاضرند به خاطر این دو بازیکن خود را مقابل طرفداران قرار بدهند؟

2 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 123

به "واکنش به بازگشت طارمی: اعتراض طرفداران، سکوت برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به بازگشت طارمی: اعتراض طرفداران، سکوت برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید