نیمی از ماشین آلات راهداری اسدآباد فرسوده است

به گزارش بوستان گفتگو، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد گفت: راهداری اسدآباد دارای 28 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین است که نیمی از آنها فرسوده هستند.

نیمی از ماشین آلات راهداری اسدآباد فرسوده است

ساسان رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد:علاوه بر 28 دستگاه ماشین آلات موجود، تعداد 5 دستگاه تراکتور نیز به صورت استیجاری در اختیار راهداری بوده که کلیه 33 دستگاه به صورت میانگین دارای 26 سال سن هستند و این ماشین آلات هر ساله قبل از آغاز طرح زمستانه اورهال و تعمیر اساسی می شوند.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانه راهداری شهرستان همزمان با سراسر کشور از 15 آذر تا 15 فرودین سال آینده شرح داد: سال گذشته 10 هزار تن نمک و ماسه برای برف روبی گردنه اسدآباد خریداری شد که در طرح زمستانه امسال نیز تأمین همین میزان نمک و ماسه شامل 2 هزار تن نمک و 8 هزار تن ماسه در نظر گرفته شده که به زودی قرارداد خرید این میزان نمک و ماسه بسته می شود و به دست راهداری شهرستان خواهد رسید.

رستمی کل راه های حوزه استحفاظی راهداری اسدآباد را در مجموع 413 کیلومتر بیان نمود و ادامه داد: شهرستان اسدآباد دارای 4 راهدارخانه شامل گردنه، کلیایی، چهاردولی و مرکز اداره راهداری بوده که با طرح زمستانه این راهدارخانه ها به صورت آماده باش هستند.

وی با اشاره به تعداد 45 نیروی حجمی راهداری اسدآباد اضافه کرد: در طرح زمستانه با احتساب 45 نیروی حجمی تعداد نیروهای راهداری به 60 نفر افزایش می یابد.

رستمی در ادامه از مرتفع شدن مشکل خاموشی های چراغ برق های گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: شستشوی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، نصب تابلوهای اخطاری، ایجاد خاکریز بازدارنده، خط کشی، تسطیح و رگلاژ از جمله موارد انجام شده راهداری در چند روز گذشته بوده و با توجه به تعمیر و لایروبی پل ها به عنوان اولویت اول در پیشگیری از حوادث از چند روز پیش لایروبی پل های نیز آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 465

به "نیمی از ماشین آلات راهداری اسدآباد فرسوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از ماشین آلات راهداری اسدآباد فرسوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید