نخستین انبار تمام روباتیک علی بابا افتتاح می گردد ، آخرین گام ها برای حذف کامل نیروی انسانی

به گزارش بوستان گفتگو، شرکت علی بابا بزرگترین انبار روباتیک در چین را راه اندازی خواهد نمود. انباری که قرار است روبات ها را جایگزین کارگران کند و از هم اکنون توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب نموده است.

نخستین انبار تمام روباتیک علی بابا افتتاح می گردد ، آخرین گام ها برای حذف کامل نیروی انسانی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت Cainiao ، یک شرکت تدارکاتی چینی، متعلق به علی بابا است که به زودی انابری روباتیک را افتتاح خواهد نمود.

به نظر می رسد این انبار بیش از 700 روبات را در خود جای داده و قرار است همزمان با جشن بزرگ سالانه خرید که به وسیله غول تجارت الکترونیک برگزار می گردد، افتتاح گردد.

شرکت Cainiao گفت که برای حمایت از جشنواره خرید، که در تاریخ 11 نوامبر برگزار می گردد و سال گذشته، بیش از 25 میلیارد دلار فروش داشته، این انبار روباتیک را رونمایی کند.

این شرکت تدارکات انبارها را اجرایی می نماید و با شرکت های تحویل کالا همکاری دارد تا بسته ها را به دست مشتریان برساند. گفته می گردد که این شرکت از تکنولوژی استفاده می نماید تا فرایندهایی کارامدتر داشته باشد. هدف تعیین عمومی این شرکت را می توان این دانست که در نهایت برای هر کسی در چین طی 24 ساعت و در سطح بین الملل طی 72 ساعت کالاهایی ارسال گردد.

این شرکت اخیرا یک انبار را در شرق چین افتتاح کرد که میزبان سیستم مکانیزه تحویل خودرو با گجایش 700 وسیله نقلیه بود. در این نوع سیستم های نو، روبات هایی هستند که می توانند به صورت اتوماتیک یک بسته را انتخاب نمایند و آن را به بخش دیگری از انبار منتقل نمایند و سپس آن را به وسیله شرکت تحویل گیرنده منتقل نمایند.

در حال حاضر تعدادی نیروی انسانی نیز برای نظار بر فعالیت روبات ها حضور دارند، اما پیشبینی می گردد در آینده ای نزدیک انبارها به شکل کاملا روباتیک کار خواهند کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2280

به "نخستین انبار تمام روباتیک علی بابا افتتاح می گردد ، آخرین گام ها برای حذف کامل نیروی انسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین انبار تمام روباتیک علی بابا افتتاح می گردد ، آخرین گام ها برای حذف کامل نیروی انسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید