نتایج دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند

به گزارش بوستان گفتگو، در روز دوم مسابقات انفرادی تنیس روی میز فنلاند مهشید اشتری در تمام بازی های خود به برتری رسید اما شهسواری نتیجه دو دیدار را واگذار کرد.

نتایج دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند که امروز (شنبه) در بخش انفرادی پیگیری شد دختران ملی پوش ایران برابر حریفان خود به میدان رفتند و در نهایت موفق به کسب هفت پیروزی و دو شکست شدند که اشتری در تمام بازی های خود به برتری رسید و شهسواری نتیجه دو دیدار را واگذار کرد.

نتایج بازی های ندا شهسواری - پیروزی 4 بر صفر برابر امینه ارنست هلندی - شکست 4 بر 3 برابر الیزابت آبرامیان از روسیه - پیروزی 4 بر 2 برابر ورزشکار اسلوونی - شکست 1 بر 4 برابر الگا ویشیکوا از روسیه - پیروزی 4 بر 1 برابر دومینیکا ولوویک از لهستان

نتایج بازی های مهشید اشتری - پیروزی 4 بر 1 برابر مگان گیدنی از انگلستان - پیروزی 4 بر 2 برابر نومین باسان از سوئد - پیروزی 4 بر 2 برابر ورزشکار فنلاند - پیروزی 4 بر 1 برابر اریکا فرونس از سوئد

روز گذشته شهسواری در دور اول استراحت داشت و در ادامه دو پیروزی و یک شکست کسب کرد. اشتری نیز چهار بازی انجام داد که با دو پیروزی و دو شکست به کار خود خاتمه داد.

مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می گردد. در بخش تیمی این رقابت ها که به صورت تک حذفی برگزار گردید تیم ایران با ترکیب شهسواری و اشتری در دور اول استراحت داشتند و در دوم با شکست برابر اوکراین از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 120

به "نتایج دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید