مراسم روز ملی اردبیل در ایوان شمس تهران برگزار می شود

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری مراسم روز ملی استان اردبیل در ایوان شمس تهران خبر داد.

مراسم روز ملی اردبیل در ایوان شمس تهران برگزار می شود

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره‌کل امروز سه شنبه 9 مرداد 97 با اعلام این خبر تصریح کرد: این آیین با حضور اردبیلی‌های مقیم تهران برگزار خواهد شد.

او افزود: مراسم روز ملی استان اردبیل با هدف تبیین جایگاه خاندان صفویه در تشکیل یک حکومت واحد و فراگیر ملی برنامه ریزی شده است و در سال های اخیر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مورد استقبال قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید کرد: در برنامه های سالانه شخصیت های برجسته فرهنگی استان معرفی و تجلیل می شوند.

به گفته فلاحی در مراسم پیش بینی شده در ایوان شمس نیز از شخصیت های برجسته و مدیران موفق ملی و مقیم پایتخت تقدیر به عمل خواهد آمد.

او اضافه کرد: این مراسم در ساعت 17:30 روز نهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به مشارکت این مجموعه در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته استان اردبیل اشاره کرد.

فلاحی متذکر شد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در برگزاری همایش عاشقلار و شب شعر و موسیقی با سایر دستگاه های فرهنگی استان مشارکت داشته است.

او به برگزاری رویداد شتاب با محوریت زمستان بیدار اردبیل، نمایشگاه تخصصی قلم زنی و جشنواره غذا و هنر آشپزی ایرانی همزمان با هفته استان اردبیل نیز اشاره کرد.

منبع: chtn.ir
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 6

به "مراسم روز ملی اردبیل در ایوان شمس تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم روز ملی اردبیل در ایوان شمس تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید