مدیر عامل موزیلا: کاربران منتظر فایر فاکس پولی باشند

به گزارش بوستان گفتگو، طبق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، موزیلا در نظر دارد نسخه پولی مرورگر فایرفاکس خود را تا پاییز سال جاری به دست کاربران برساند.

مدیر عامل موزیلا: کاربران منتظر فایر فاکس پولی باشند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از thenextweb طبق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، موزیلا در نظر دارد نسخه پولی مرورگر فایرفاکس خود را تا پاییز سال جاری به دست کاربران برساند.

کریس بیرد، مدیرعامل موزیلا اخیرا در مصاحبه ای که با خبرگزاری آلمانی T3N داشته از ارائه فایرفاکس پولی تا ماه اکتبر سخن گفته و اعلام نموده که این نسخه ویژه از قابلیت هایی نظیر وی پی ان داخلی و فضای ابری امن بهره می برد.

موزیلا تا پیش از این با پروتون وی پی ان برای ارائه سرویس وی پی ان به کاربران همکاری می کرد که این موضوع با پرداخت حق اشتراک ماهیانه ده دلار محقق می شد. اما شرکت مذکور حالا به ارائه سرویس وی پی ان رایگان به کاربران می اندیشد.

طبق گزارش منتشر شده موزیلا تا میزان مشخصی از پهنای باند وی پی ان را به رایگان ارائه نموده و از آن به بعد از کاربران حق اشتراک دریافت خواهد نمود.

مدیر عامل موزیلا البته در ادامه مصاحبه صراحتا اعلام نموده که هیچ کدام از قابلیت های فعلی و رایگان فایرفاکس در نسخه جدید پولی نخواهند شد.

کریس بیرد گفته است: صراحتا می خواهیم بگوییم که هیچ برنامه ای برای دریافت هزینه از قابلیت هایی که در حال حاضر رایگان هستند نداریم. ما یک سرویس حق اشتراک و امکاناتی در سطح پریمیوم ارائه می کنیم که نخستین آنها ماه اکتبر رونمایی می گردد.

تا این لحظه موزیلا هیچ صحبتی در خصوص قیمت خدمات جدیدش به میان نیاورده است؛ اما در شرایطی که داده های کاربران به راحتی آب خوردن در اینترنت فاش می شوند و مورد تعرض هکرها قرار می گیرند، یقینا پیشنهادات امنیت محور فایرفاکس پیشنهادات وسوسه کننده ای خواهند بود.

شرکت سازنده مرورگر فایرفاکس تا این لحظه جزئیات بیشتری در خصوص نسخه آینده نرم افزار در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 242

به "مدیر عامل موزیلا: کاربران منتظر فایر فاکس پولی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل موزیلا: کاربران منتظر فایر فاکس پولی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید