مدل های مدرن و شیک کابینت آشپزخانه سفید در دکوراسیون منزل

به گزارش بوستان گفتگو، کابینت آشپزخانه سفید همواره در بین خانه دارهای ایرانی هواداران زیادی داشته است. این محبوبیت و طرفداری زیاد از کابینت های سفید رنگ در آشپزخانه دلایل متعددی دارد. اولین دلیل، راحت سِت شدن این رنگ با دیگر رنگ ها و وسایل موجود در آشپزخانه است. همانطور که می دانید رنگ سفید تقریبا در کنار تمامی رنگ ها، زیبا و شیک جلوه می نماید به همین خاطر رنگ سفید به یک رنگ مطمئن در دکوراسیون داخلی تبدیل شده که هر فردی با خیال راحت آنرا انتخاب می نماید.

مدل های مدرن و شیک کابینت آشپزخانه سفید در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کابینت سفید مخصوصا برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند به این خاطر که فضای آشپزخانه را عظیم تر نشان می دهد. اگر آشپزخانه شما نورگیری مناسبی داشته باشد ترکیب روشنایی روز با رنگ سفید کابینت ها، فضایی رویایی، دلباز و وسیع را بوجود می آورد. رنگ سفید در تمامی مدل ها و سبک های کابینت های آشپزخانه از قبیل مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند اما در نمونه های مدرن بخصوص مدل های های گلاس، رنگ سفید تاثیر و زیبایی بیشتری از خود در دکوراسیون آشپزخانه به نمایش می گذارد. البته در کابینت های سبک کلاسیک هم از رنگ سفید استفاده می گردد اما در این مدل های رنگ سفید آن تاثیر و چشم گیری لازم را ندارد و بهتر است کابینت های کلاسیک را به همان رنگ چوب کمرنگ یا پررنگ باشند تا تاثیر گذاری بیشتری در آشپزخانه داشته باشند.

همانطور که پیش تر گفتیم نمونه های های گلاس با سطوح براق خود زمانی که به رنگ سفید انتخاب شوند، در صورت نورپردازی صحیح در آشپزخانه، خود به دلیل خاصیت منعکس کنندگی زیادی که دارند به منبع نور ثانویه در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می شوند و آنرا باشکوه تر و چشم گیرتر می نماید. اما رنگ سفید معایبی هم دارد. رنگ سفید در صورت ضربه خوردن یا لک شدن سریعا آنها را بنمایش می گذارد بنابراین بهتر است از جنس های باکیفیت کابینت سفید در آشپزخانه خود بهره ببرید. در شکل های زیر نمونه هایی شیک و زیبا از اینگونه کابینت ها را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1313

به "مدل های مدرن و شیک کابینت آشپزخانه سفید در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های مدرن و شیک کابینت آشپزخانه سفید در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید