لیستی از کولبران واقعی به منظور فراهم سازی شرایط تردد آنان از مسیرهای قانونی تهیه گردد

به گزارش بوستان گفتگو، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: لیستی از کولبران با همکاری وزارتخانه ها و نهاد های مربوطه تهیه گردد تا با تعیین شدن کولبران واقعی، اجازه کولبری از جهت های قانونی و اصلی به آنان داده گردد.

لیستی از کولبران واقعی به منظور فراهم سازی شرایط تردد آنان از مسیرهای قانونی تهیه گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا صبح امروز، 28 مهرماه در برنامه تلویزیونی چاپ اول در مورد کولبران مرز نشین گفت: ضروری است برای ساماندهی کولبران مرزی، با همکاری وزارت خانه ها و نهاد های مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور و حتی گمرکات، لیستی از کولبران مرز نشین تهیه گردد.

سردار گودرزی اضافه نمود: با تعیین شدن کولبران واقعی که ساکن نقاط مرزی هستند، به آنان اجازه کولبری از جهت های قانونی و اصلی داده خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه بعضا شاهد بودیم کولبرانی که در مرز ها آسیب می بینند از سوی گروه های معاند و حتی کشور های همسایه به آنان شلیک می گردد، اظهار کرد: از 20 نفر کولبری که ظرف 2 سال گذشته در نقاط مرزی آسیب دیدند، 19 نفر از آنان اهل استان های مرزی نیستند و از سایر نقاط کشور به مرز آمدند و کولبری کردند. کاش فقط مرز نشینان کولبری نمایند تا ما بتوانیم از آن ها حمایت کنیم. پیشنهاد ما به مسئولان امر این است که در مکان و زمان تعیین، اقلام تعیین و مورد احتیاج کولبران تحت نظارت مسئولان مرزبانی از گذر های مرزی قانونی به کشور وارد شوند و این اقلام شامل کالا های ممنوعه نباشند تا ما هم بتوانیم از کولبران واقعی پشتیبانی و امنیت آنان را تامین کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1369

به "لیستی از کولبران واقعی به منظور فراهم سازی شرایط تردد آنان از مسیرهای قانونی تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیستی از کولبران واقعی به منظور فراهم سازی شرایط تردد آنان از مسیرهای قانونی تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید