عجیب ترین و زیباترین میزهای دکوراتیو تولید شده در جهان

به گزارش بوستان گفتگو، وقتی وارد خانه یا اتاقی می شوید حتما با چندین میز روبرو می شوید که یا در وسط هستند یا در کناره ها . در اینجا به معرفی چند عدد از بهترین میزهای دکوراتیو در زمینه طراحی و کاربردی بودن می پردازیم. از یک میز می توان برای کارهای دیگر هم استفاده کرد از میزهای چایی خوری گرفته تا میزهای غذا خوری چندکاره همه با طراحی ها نو و زیبا می تواند چیزی بیشتر از یک میز را به شما ارائه دهد.

عجیب ترین و زیباترین میزهای دکوراتیو تولید شده در جهان

شاید عجیب ترین نوع میز در جهان همین میز باشد. چرا که در ابتدا هیچکس حتی به فکرش هم نمی رسد که فرش زیرپایش قابلیت تبدیل به میز چای یا قهوه خوری را هم دارد. برای این کار کافی است لبه فرش را برگردانید تا میز در مقابل دیدگان همه ظاهر شود.

نام دیگری میزی که معرفی خواهیم کرد خودش گویای کارایی آن خواهد بود. میز پیک نیکی بهترین وسیله برای آوردن فضای سرسبز خارج به محیط خانه خود است مخصوصا برای آپراتمان های کوچکی که فاقد حیاط یا تراس هستند. میزی که بروی آن از چمن های طبیعی و تازه استفاده شده است. عکس ها خود گویای زیبایی این میزها هستند.

میز کاربردی دیگر کاملا مخصوص عاشقان موسیقی طراحی شده است. دیگر با داشتن این میز نیازی به اسپیکر و استفاده از برق و سیم های متعدد و دست و پا گیر برای میز خود نخواهید. به سادگی اسمارت فون خود را به جایگاه مخصوص متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی در حین کار لذت ببرید.

اگر در خانه خود از حیوانات خانگی نگهداری می کنید این میز جوابگوی نیازهای شما برای بازیگوشی حیوانتان خواهد بود. گربه ها از قایم شدن و کنجکاوی در حفره های این میز هیچوقت خسته نخواهند شد.

این میز اندکی آینده نگرانه است اما شاید بهترین گزینه برای تمامی افراد باشد. با افزایش وابستگی افراد به وسایل هوشمند در زندگی تصور آینده ایی نچندان دور که همگی از این گونه میزهای لمسی در خانه خود داشته باشند چندان هم بی ربط نیست.

منبع: اتاق
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1114

به "عجیب ترین و زیباترین میزهای دکوراتیو تولید شده در جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "عجیب ترین و زیباترین میزهای دکوراتیو تولید شده در جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین و زیباترین میزهای دکوراتیو تولید شده در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید