شهرداری به کدام تیم فرصت صعود می دهد، بازگشت هیجان بعد از 326 روز

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، تکواندو به عنوان اولین رشته رزمی اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در المپیک شروع کرد و حالا بازهم به عنوان اولین در بین رزمی ها لیگ را شروع می نماید. لیگی که 28 بهمن ماه گذشته و پس از خاتمه هفته بازی های هفته هفتم به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و آدینه 19 دیماه و بعد از گذشت 326 روز شاهد حضور دوباره تکواندوکاران در میدان مبارزه و بازگشت هیجان به این رشته خواهیم بود.

شهرداری به کدام تیم فرصت صعود می دهد، بازگشت هیجان بعد از 326 روز

شرایط شیوع کرونا و حساسیت های بهداشتی باعث شد تا این دوره شاهد تغییر روش برگزاری نسبت به تمام سالهای قبل باشیم و 10 تیم حاضر در این رقابتها در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت. در هر گروه تیم ها در یک روز دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می نمایند تا چهره دو تیم صعود نماینده مشخص گردد.

دیدارهای گروه یک آدینه هفته جاری در خانه تکواندو برگزار می گردد. با انصراف پاس قوامین نایب قهرمان فصل قبل، چهار تیم شهرداری ورامین، مس کرمان، فتح صدر البرز و استقلال برای صعود از این گروه کوشش خواهند کرد. در این بین نتایج شهرداری ورامین برابر سه تیم دیگر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که بیشترین ملی پوش را در اختیار دارد می تواند مشخص نماینده باشد. پیغام خانلرخانی سرمربی پرافتخارترین تیم لیگ ثابت نموده که در میدان دادن به جوانان هیچ ترسی ندارد و به همین دلیل هم جوانانی با آتیه چون لطفی، توکلی، قشقایی، بختیاری، یزدانی، گواری، صدری، پلنگ افکن و مردانی پور را در تیم خود دارد و می تواند با فراغ بال برای هر بازی با ترکیب جدید به میدان برود.

مس کرمان تیم پر سرو صدای فصل جابجایی که سجاد مردانی سرگروه تیم ملی را بعد از چند سال غیبت، به حضور در لیگ ترغیب نموده، یکی دیگر از مدعیان این گروه است. سلمان خواجه حسنی سرپرست مسی ها برای جذب فرزان عاشورزاده خیلی کوشش کرد که با مخالفت هیأت مدیره پیروز به این خرید نشد. با این وجود حضور تکواندوکارانی چون محسن رضایی ملی پوش افغانستانی، محمد رضا خانی، سهیل محمدیان، محمد صادق دهقانی، مهدی یوسفی، سید امید حسینی دست عبدالرشیدی سرمربی سرد و گرم چشیده مس را برای انتخاب هر ترکیبی باز گذاشته است.

اما در این گروه دو تیم با ترکیب ناشناخته هم حضور دارند که می توانند معادلات را برهم بزنند. فتح صدر البرز که برای اولین بار در لیگ مردان تیمداری می نماید با مربیگری محمد تقی خضرایی عضو سابق تیم ملی و جذاب جوانان با آتیه ای چون جباری، هادیان، کاظمی، نیک سیرت، جلالی، تفرشی، نجفی و فخرایی برای صعود کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

جوانه بعد از یکی دو سال غیبت این بار با نام استقلال می آید. رحیم صالحی سرمربی با تجربه این تیم با مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی، هادی مستعان سه قهرمان پیشین دنیا به همراه رحمان صالحی و داود حبیب زاده کادر فنی قدرتمندی را بسته ولی برای صعود ابزار کافی یعنی تکواندوکار هم احتیاج است. این تیم دیر وارد جابجایی شد و با رایزنی پیروز شد چند نیروی خوب را به ترکیب اضافه کند. سید حسین احسانی، نیما مهرعلی، مهدی خاوری، علیرضا عباسی و… از تکواندوکاران این تیم هستند. آبی های تکواندوکار در نخستین تجربه خود در تکواندو به برای صعود کار بسیار سختی دارند.

برنامه کامل گروه اول رقابتهای لیگ برتر:

مکان؛ خانه تکواندو

زمان؛ آدینه 19 دی ماه

هفته اول؛

ساعت 8:30 زمین شماره 2

* فتح صدر البرز - استقلال تهران

هفته دوم؛

ساعت 10 زمین 2

صنعت مس کرمان - استقلال

هفته سوم؛

ساعت 11 زمین 2

* فتح صدر البرز - شهرداری ورامین

هفته چهارم؛

ساعت 15 زمین 2

* مس کرمان - شهرداری ورامین

هفته پنجم

ساعت 19 زمین شماره یک

*شهرداری ورامین - استقلال تهران

ساعت 17 زمین شماره دو

* فتح صدرالبرز - صنعت مس کرمان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1526

به "شهرداری به کدام تیم فرصت صعود می دهد، بازگشت هیجان بعد از 326 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری به کدام تیم فرصت صعود می دهد، بازگشت هیجان بعد از 326 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید