تور ارزان عمان: آغاز جهت پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر

به گزارش بوستان گفتگو، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز راستا پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر صورت گرفت.

تور ارزان عمان: آغاز جهت پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

معاون بازرگانی هواپیمایی قشم گفت: توجه و اهتمام کافی به بعد جهانگردی امری است که رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات و سخنرانی های خود بر آن تأکید کرده اند. بدین جهت سیاست مدیریت شرکت هواپیمایی قشم بر این است که در این زمینه تمام توان خود را در جهت ارزآوری و جذب جهانگرد بکار گیرد.

خلبان نورعلی اضافه نمود: باتوجه به درخواست و علاقمندی شهروندان کشور عمان برای تماشا جاذبه های جهانگردی و توریستی ایران بخصوص شهر نوشهر به عنوان نگین سرسبز شمال ایران و همجواری شهرهای نمک آبرود و کلاردشت، این پرواز را به صورت کانکشن برقرار کرده که از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام پذیرد. در واقع این راستا برای جهانگردان این کشور کم هزینه و مقرون بصرفه خواهد بود. این پرواز در روزهای دوشنبه و آدینه به وسیله شیراز به نوشهر برای شهروندان این کشور عزیز برقرار است.

خلبان نورعلی بعلاوه گفت: شرکت هواپیمایی قشم با برقراری این پرواز چند هدف را دنبال می نماید. با توجه به اینکه در گذشته جهانگردان این کشور مقصدشان کشور های همسایه بوده، وجود بعضی فرهنگ ها و آداب مشابه در دو کشور می تواند بازار هدف جهانگردان عمانی را به شمال کشور ایجاد نماید. برای این کار دو مقصد در نظر گرفته شده تا ابتدا مسافران را به دو مکان جهانگردی توریستی راهنمایی کنیم و این موقعیت را ایجاد کنیم که شهروندانی عمانی زمان بیشتری را در کشور عزیزمان سپری کنند و پرواز کانکشن قاعدتا مقرون به صرفه تر و مقرون بصرفه تر است.

وی در سرانجام اظهار امیدواری کرد که شاهد راستاهای پروازی جدیدی از سراسر جهان به کشور متمدن ایران اسلامی باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2198

به "تور ارزان عمان: آغاز جهت پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: آغاز جهت پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید