دانلود فیلم وای آمپول با لینک مستقیم در سبز پندار

به گزارش بوستان گفتگو، فیلم سینمایی وای آمپول در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و می توانید آن را از طریق سایت سبز پندار دانلود و مشاهده کنید.

دانلود فیلم وای آمپول با لینک مستقیم در سبز پندار

به گزارش خبرنگاران و بنا بر اعلام سبز پندار امکان دانلود فیلم ایرانی جدید وای آمپول که اخیراً در سینما اکران شده و فروشی مناسب داشته، در شبکه نمایش خانگی فراهم شده است. کارگردانی فیلم وای آمپول بر عهده علیرضا محمودزاده است و تهیه کنندگی آن را داریوش بابائیان بر عهده دارد.

وای آمپول ازجمله فیلم های کمدی ایرانی است که با بازی بازیگرانی نظیر علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، شهرام قائدی، شادی محمدپور، سارا روستاپور، ندا رضوی، علی رفیعی، عبدالرضا شاه سنایی، عبدالله موقری، مسعود غزنچای، محسن توکلی، سوگل گلشن، اعظم شیروانیان و هنرمندان جوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری و نوید میرزایی ساخته شده است.

فیلم وای آمپول فیلمی مناسب برای تمام اعضای خانواده است و موضوعش ترس اکثر بچه ها از آمپول را در برگرفته است، اسم این فیلم که پیش از این یک آمپول ناقابل نام داشت به اسم وای آمپول تغییر نام داد.

در خلاصه داستان وای آمپول، خانواده آمپول چی که تولیدکننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول روبرو می شوند ولی در نهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده های قهرمانی به کمک فرزندانشان می آید….

برای دانلود فیلم وای آمپول به پورتال سبز پندار به آدرس www.sabzpendar.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 228

به "دانلود فیلم وای آمپول با لینک مستقیم در سبز پندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم وای آمپول با لینک مستقیم در سبز پندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید