دال زوتو: قهرمان تورنمنت باارزشی شدیم، گربیچ: از نحوه باختن تیمم، رضایت ندارم!

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: خیلی خوشحالم که قهرمان تورنمنت سخت و باارزش واگنر شدیم.

دال زوتو: قهرمان تورنمنت باارزشی شدیم، گربیچ: از نحوه باختن تیمم، رضایت ندارم!

به گزارش خبرنگاران، رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل در خصوص قهرمانی تیمش در تورنمنت 4 جانبه واگنر لهستان گفت: با توجه به سرویس های خوبی که در بازی آخر به زمین صربستان زدیم، توانستیم دفاع و توپ گیری مناسبی انجام دهیم. خیلی خوشحالم که قهرمان چنین تورنمنت سخت و باارزشی شدیم.

او ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان تیم تنها روی بازی و پیروزی تمرکز داشتند. آرزو می کنم که همه تیم ها در مسابقات انتخابی المپیک، پیروز باشند.

یواندری لئال، بازیکن کوبایی تیم ملی برزیل نیز گفت: خوشحالم که در این تورنمنت بازی کردیم چون آماده سازی بسیار خوبی برای مسابقات انتخابی المپیک بود که قرار است هفته آینده در آن شرکت کنیم.

نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی صربستان اما که تیمش متحمل شکست سختی مقابل برزیل شد، گفت: بعد از چنین عملکرد ضعیفی، صحبت کردن در خصوص بازی، آسان نیست. من از شکست 3 بر صفر چندان ناراحت نیستم ولی از نحوه بازی تیم، کاملاً ناراضی هستم.

وی ادامه داد: برزیلی ها امروز در سرویس و اسپک، عالی بازی کردند. آنها فشار زیادی به ما وارد آوردند. من از نحوه باختن تیم، رضایت ندارم. ما در این بازی به هیچ عنوان پیروز نبودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 271

به "دال زوتو: قهرمان تورنمنت باارزشی شدیم، گربیچ: از نحوه باختن تیمم، رضایت ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دال زوتو: قهرمان تورنمنت باارزشی شدیم، گربیچ: از نحوه باختن تیمم، رضایت ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید