نارضایتی تیته با وجود صعود برزیل به یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با وجود راهیابی مردانش به مرحله دوم رقابت های کوپا آمه ریکا، از شرایط برگزاری بازی چندان راضی به نظر نمی رسید.

نارضایتی تیته با وجود صعود برزیل به یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی برزیل با یک بازگشت تماشایی مقابل کلمبیا در دیداری که بامداد امروز (پنجشنبه) برگزار گردید، باخت یک بر صفرش را با پیروزی 2 بر یک در دقیقه 100 عوض کرد تا به عنوان اولین تیم از گروه خود به مرحله بعدی جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا صعود کند.

برد برزیلی ها در استادیوم نیلتون سانتوس شهر ریودوژانیو که دهمین پیروزی متوالی شان بود اما آنطور که باید و شاید به دل سرمربی آنها تیته ننشسته است.

تیته با ابراز نارضایتی از شرایط چمن استادیوم گفت: ما باید همه جوانب بازی را در نظر بگیریم. بازی امشب روی چمنی برگزار گردید که اگرچه من آن را افتضاح نمی دانم اما برای فوتبال بازی کردن مناسب نبود و کل بازی را تحت الشعاع قرار داد. هر کسی که می خواست موقعیتی خلق کند نمی توانست. این چمن برای بازیکنانی که در تیم های سطح بالای اروپا و روی بهترین زمین های چمن بازی می نمایند غیرقابل قبول است و همین می گردد که عملکردشان تحت تأثیر قرار می گیرد.

تیته اضافه کرد: توپ پاره شد. جریان بازی ضعیف بود و من فکرمی کنم که اگر از تمام بازیکنان تیم ما بپرسید درباره بازی نظر بدهند، همین چیزهایی را به شما خواهند گفت که من دارم می گویم. شما اگر نمایشی زیبا می خواهید باید ابزارش را هم فراهم کنید. این زمین چمن واقعاً بد بود و این یکی از چیزهایی است که من باید در خصوص آن کاملاً شفاف سازی کنم.

تیته در ادامه درباره انتها فرایند بازی های بدون گل خورده (کلین شیت) تیمش که کلمبیایی ها اجازه ندادند به 7 مورد متوالی برزیل هم گفت: بازی که ما امروز ارائه کردیم، ویژگی های مصاف سنتی برزیل و کلمبیا را نداشت. تمام بازی های دیگر هم رقابتی بودند اما بازی در آنها بیشتر جریان داشت. ما تحت فشار بازی می کردیم و زیر فشار بازی کردن سخت است.

جنجالی ترین اتفاق بازی گل نخست برزیلی ها بود که با تغییر راستا توپ پس از برخورد با نستور پیتانا داور مسابقه به ثمر رسید. با وجود آنالیز صحنه توسط VAR گل بحث برانگیز برزیلی ها پابرجا ماند و این اعتراض چندین دقیقه ای بازیکنان کلمبیا را به همراه داشت.

تیته در این باره هم گفت: من بابت حرفی که می خواهم بزنم متأسفم اما پیتانا باید حواسش به این چیزها باشد. او باید بازی را مدیریت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1777

به "نارضایتی تیته با وجود صعود برزیل به یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی تیته با وجود صعود برزیل به یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید